2000 HP

in #cesky2 years ago

https://www.pexels.com/cs-cz/foto/drevo-lide-umeni-znacka-954662/
https://www.pexels.com/cs-cz/foto/drevo-lide-umeni-znacka-954662/

Zdravím kolemjdoucí

Je to 36 měsíců co jsem se registroval a založil účet tehdy ještě pod Steem a začal jsem používat tuto zajímavou sociální síť. Tou dobou jsem neměl extra velké plány. Spíš mě zde zavála náhoda. Časem jsem ale této sociální síti přišel na chuť. A přišly tedy i plány. Něco se mi podařilo realizovat, jiné plány zůstaly jen rámci snění a nedokončených příprav. Poslední dobou jsem se dostal do jisté stagnace až rezignace. Původní plán, publikovat alespoň jeden příspěvek týdně se mi nedaří realizovat. Jak psal nedávno myslím @godfish , docela obtížnou vlastností ohledně publikování je schopnost vytrvat. A samozřejmě udržet si jistou kvalitu.
Nyní jsem dosáhl milníku 2000HP. Jestli to je za tuto dobu moc nebo málo, to je mi těžko posoudit. Ale asi bych řekl, že to je málo. Má "tvorba" je střídmá a tak i progres je velmi pomalý. Kvalitu musí posoudit jiní.
Snad se mi tedy podaří vytrvat a snad i nadále budu vkládat nějaké zajímavé příspěvky, které vás snad zaujmou. V dohledné době ale nemám žádné plány či motivy které bych mohl realizovat. Snad se tedy aspoň dokopu k tomu, abych udělal aspoň jeden příspěvek měsíčně.

Sort:  

Tak gratuluju. Příští milník je 5 000 ;) Kdy to bude?

Ty jo, to ti nevím. Takové desetiletí by to mohlo být.
:-D

Někdy člověk fakt neví o čem psát a tak třeba vymyslí soutěž, jako já :-)
!WINE


Congratulations, @bucipuci You Successfully Shared 0.100 WINEX With @zirky.
You Earned 0.100 WINEX As Curation Reward.
You Utilized 1/2 Successful Calls.

wine_logo


Contact Us : WINEX Token Discord Channel
WINEX Current Market Price : 0.180


Swap Your Hive <=> Swap.Hive With Industry Lowest Fee (0.1%) : Click This Link
Read Latest Updates Or Contact Us

Soutěž jsem zkoušel. Ten tajemný zvuk, pokud pamatuješ. Moc se nedařilo a nechytlo se. Navíc jsem taky už nevěděl co dávat za zvuky.
!BEER

Ten "zvuk" pamatuji. Ani jednou jsem se nechytal :-)


Hey @bucipuci, here is a little bit of BEER from @zirky for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Tak držím palce, aby sa Ti to bodúci rok podarilo dotiahnuť aspoň na 10 000 :)
!BEER

10000? Nereálné. A to jako vůbec...
:-D

!hivebits

Success! You mined .9 HBIT & the user you replied to received .1 HBIT on your behalf. mine | wallet | market | tools | discord | subscribe | <>< daily

Starting Sept 10, you will need to reply to your OWN post or comment to mine HBIT. You MIGHT also find a bonus token! Details here.

Každý začátek je těžký... Já mám asi 12.000 HP. Už si začátky moc nepamatuju. Ale možná, že těch prvních 2.000 mi taky trvalo 3 roky... A to píšu relativně dost. Díky #cesky je to teď o hodně jednodušší.

Co psát? Třeba návod na používání https://decreo17.github.io/ ...

Tak přeju hodně zdaru do další tvůrčí práce !BEER

Děkuji


Hey @zirky, here is a little bit of BEER from @hairyfairy for you. Enjoy it!

Do you want to win SOME BEER together with your friends and draw the BEERKING.

Jakýkoliv krok dopředu je dobrý ☺

To rozhodně

Gratulka, jen tak dál a za pár let budeš delfín :)

@tipu curate

Díky za podporu i za tipáka

Gratulace, taky se blížim, ale vzhledem k tomu, že podobným tempem jako ty, tak mi to taky ještě asi chvíli potrvá :D