500 HP

in #cesky3 years ago (edited)

Foto : Pixabay

Foto : https://pixabay.com/illustrations/pay-numbers-infinity-digits-fill-937884/

Zdravím kolemjdoucí

Je tomu pomalu rok co si tak brouzdám napříč Steemitím / Hive blockchainem. I tak se tu stále rozkoukávám a stále objevuji tento systém a technologii.
Z počátku jsem ani netušil, že tu něco budu "tvořit". Na Hive mě nepřímo přivedl @cryptoinvestsvk , kterému zablokovali youtube a tak mi chyběly krypto informace.
Pak jsem si říkal , že bych zde aspoň jednou týdně mohl hodit nějaký příspěvek. Jen tak, For Fan (Fun). Do jaké míry je to úspěšné a jestli to má smysl je na vážkách. Tento plán se mi relativně daří dodržet. Nechci zde dávat úplně nesmyslné příspěvky. Na druhou stranu, když už dlouho nic nepublikuji, tak jsem trošičku nervózní. Že by drobná závislost?
Je fajn že tu funguje jakási solidarita v rámci #cesky, kde se česky píšící navzájem podporují svými hlasy. A to je mimo jiné taky důvod proč jsem zde a proč mě to taky baví. Tedy aspoň zatím.

Chtěl bych tedy tímto všem v #cesky poděkovat za dosavadní podporu, díky které jsem nyní dosáhl tohoto milníku.

Sort:  

Je hezké, že sis řekl, že sem budeš házet články pro větráky, jsem si jist, že nikdo jiný na ně nemyslí :)

A gratulace k první pětistovce. Brzo začneš dostávat i zajímavější kurátorské odměny. Někde u tisícovky má smysl začít kurátorství trošku více řešit.

Juj. Omlouvám se za chybku. Vyslovuje se fun, píše fan. No jo no. Snad se to dá pochopit... :-D
No než se dostanu k 1000 chvíli to potrvá. Jen aby mi nedošla síla a inspirace. A keš do toho moc dávat nechci. I když mě to už napadlo

Blahopřeju, snad Tě to hned tak bavit nepřestane.

To se uvidí :-D

Hodně síly do dalšího bzukotu ;-)

!tan
!BEER


Congratulations, @jjprac You Successfully Trended The Post Shared By @zirky.
You Utilized 3/3 Daily Summon Bot Calls.

TAN Current Market Price : 0.300 HIVE

Děkuji


Hey @zirky, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.


Congratulations @zirky, You Earned 0.48 TAN & Curators Made 0.48 TAN.

upme.link


Join CORE / VAULT Token Discord Channel or Join UPMELINK Web Site
TAN Current Market Price : 0.301 HIVE