Tvargle zase trochu jinak, nebo tak jak je znáte.

in #ceskylast year

Zdravím kolemjdoucí

Je už to nějaká doba co jsem tu psal článek o topinkách a trvarůžkách. Pro připomenutí vkládám odkaz.
https://ecency.com/foodie/@zirky/kdyz-topinka-neni-toast-when-toast-is-not-toast-nie-kazdy-tost-jest-jak-tost

Tento a ten předchozí příspěvek spojují právě ony trvarůžky.
Nedávno jsme v práci měli zavřenou kantýnu. Tak si většina vzala jídlo z domu. Já měl mleté maso s sekanym potrubím ala boloňské špagety. To kolega posléze zavoňel s něčím podezřelým.
Byly to zapečené trvarůžky.
A hle, inspirace byla na snadě. Já trvarůžky rád, tuze rád.

Zaúkoloval jsem manželku ohledně koupě základní ingredience a šlo se kuchtit. Pro svůj pokus jsem zvolil klasické - malé kolečka. Někdo má raději tyčinky.

Pár tvarůžků jsem zabalil do krkovičky a další do šunky.

Zabalené trvarůžky jsem naskládal do malé zapékací mísy.

Další zásadní ingrediencí je vejce. A dle mého názoru se hodí i česnek.

Mezitím než jsem si nachystal vejce jsem si dal předehřáté troubu na 170°.

Do misky jsem si rozšlehal čtyři vejce, přidal přiměřeně soli a namačkal 2 stroužky česneku.

Vejce jsem ještě vytunil italskými bilinkami a zalil do mísy.
{omlouvám se ta obracenou fotku}

Mísu jsem dal do předehřáté trouby a pekl cca 20 minut.
Nevypadá to skvěle?

Nezbývá než naložit na talíř a popřát dobrou chuť.


Tak, to byla pochoutka, kterou jsem si udělal na snídani. Ale hodí se i na oběd. Jídlo docela zasytí.
V krabičce mi zbylo ještě dost sýru na jedno jídlo.

Co tak se podělit o nějaký Váš recept, klidně napsaný nejen v komentáři ale i příspěvkem!
Těším se na inspiraci.

Sort:  

Já bych to jedl, zbytek rodiny ne... Ale inspiroval jsi mě jinak. Jdu vařit a fotit. Tušíš, jaký mysl mají tagy lifetime, lifestyle a upfundme?

Foť, piš... Co tě tagů týče, nemám ponětí.
!WINE


Congratulations, @zirky You Successfully Shared 0.100 WINEX With @krakonos.
You Earned 0.100 WINEX As Curation Reward.
You Utilized 1/2 Successful Calls.

wine_logo


Contact Us : WINEX Token Discord Channel
WINEX Current Market Price : 0.075


Swap Your Hive <=> Swap.Hive With Industry Lowest Fee (0.1%) : Click This Link
Read Latest Updates Or Contact Us

Původně jsme naložil i synovi, ale nakonec jsem to jedl sám. Manželka to taky nejí

Ay Dios mio que rico se ve eso.!

Fue excelente.

Vypada to výborně, ja mam tvaruzky moc rad 🙂. Taky to mam do Loštic kousek. V troubě jsem je ale nedělal. Urcite recept vyzkoušim.

Jestli je máš rád, neváhej

Congratulations @zirky! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You distributed more than 39000 upvotes.
Your next target is to reach 40000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

HiveBuzz World Cup Contest - Recap of Day 9
Hive Power Up Day - December 1st 2022
HiveBuzz World Cup Contest - Check your ranking

Dear @zirky,
May I ask you to review and support the new HiveSQL Proposal so we can keep it free to use for the community?
You can do it on Peakd, ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner

Thank you!

I am happy to support your proposal. I wish you all the best in your work and in supporting the entire HIVE ecosystem.

Thank you for your support @zirky, really appreciate it! 👍
Without imposing and as we are in a renewal period for proposals, if you could take a look at the HiveBuzz Proposal Renewal - #248 as well 😁

Voted.

ENJOY...
:-D

Thank you @zirky 🤗