Když už, tak pořádně

in #czfit3 years ago

Jak vám začal dnešní den? Po bouřce? Mě se s**lo co se dalo. Jen co jsem vyjel ze vrat, spadl mi řetěz. Po nasazení a dalších ujetých několik metrů zhaslo přední světlo. Tak honem zpátky pro jiný dopravní prostředek.

Na garážích tma, všude. Jako všude v okolí vše bez proudu. Jak si otevřít vrata, když jsou na elektrický pohon. Po nějaké chvíli, přišel další kolega, který věděl jak na ně.

Zhruba v půli linky, na mě bliká šofér z osobního protijedoucího auta. Oznamuje mi, že další cesta je nemožná. Leda bych byl kůrovec a prokousal se. Velice často jsem pak potkával značku zákaz vjezdu uprostřed silnice jako je na obrázku.

Výsledek byl takový, že celé dopoledne nebyla obsluhována polovina linky. Za to kilometrů je najetých, jako bych udělal fušku se školním výletem.

img_0.9799264174111142.jpg


FitBitLogo.png