[PL/ENG]8888H Charity stream! :O | CLICK "View Details"!

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Charity stream!
Today al donations goes to very poor man named Carrioner. He is sick on "Idiots in YouTube's comments section". This is very serious and incurable disease!
He need a new PC cause the one he has is from stone age and he cant do shit on it.
He travels a lot (mostly doctors) so he need a laptop which cost around 4k $.
He is planing to use this laptop in service of humankind and spread rationality and humour all over the internet!
LET'S MAKE THAT HAPPEN!

Śledź mnie na steemit/DLive!
https://steemit.com/@carrioner
https://dlive.io/@carrioner

Donate PayPal:
https://streamlabs.com/carrioner

A tu nie tylko PayPal:
https://tipanddonation.com/carrioner

Patronite:
https://patronite.pl/carrioner

Koszulki:
https://carrioner.teetres.com

My live stream is at DLive

Sort:  
There are 3 pages
Pages

nie słychać twojego pierdolenia

shoterzy gówno dają anie darmową reklamę tylko nabijaja sobie hajs shoterzy i na samym początku shote teleprank pl i sobie na bijaja wyświetlenia i kasę anie pomaga to twórcy

@Carrioner Hej czy możesz rzucić okiem na bloga i dać ocenkę lub zasugerować coś w komentarzu ? https://steemit.com/utopian-io/@risentwor/how-to-build-form-in-php

Miałem szukać tego programu do kamery, ale od rana jak tylko wstałem napierdzielam w Maxa, nie mogłem przestać nawet jak zacząłeś streamować :)

I know the feeling. I am blogging on my phone.😔

Możesz tam kliknąć wycisz wszystko powinno się wczytać w każdym module

papaj srapaj cichaj tam

pedale szoterski wykurwiaj ze strima

to nie wstawiaj zjebie

to bana nie będzie

Tutaj nawet ciekawy byłby przykład z tym telewizorem - Ej zajebałem Ci TV z domu i dostałem mandat za to - oddawaj kasę! :D

Papaj kurwiarzu weź stąd wypierdalaj

Carrio, gdybyś był kobietą to bym walił.

z szybkości przywitałeś zjeba papaja

Fakt szoterzy nic nie robią praktycznie i zarabiają na tym, co jest chujostwem ale gdyby nie szoty to bym dużo rzeczy nie wiedział. Praktycznie tylko ty jako twórca robisz sobie shoty, inni nie mają shotów, nawet zapisów z live, a ludzie by chcieli zobaczyć co było na live, bo nie mogli być obecni.

nie wiem ja tego nie rozumiem

Carrio, co ty się dziwisz, 90% naszego społeczeństwa to jełopy, a szczególnie w Polsce, takie patusy że sami oglądają patusów którzy sobie robią krzywdzi.

Nazwa grupy "Lumpy Bystrzaka" jest bardzo trafna

no debil jak mozna kolesia podpalić to kurwa jest a normalne filmiki twoje czy fabiana banowali za mowę nie nawisci pojebane!

Niech ci bombel kupi laptopa za hajs, który ukradł ze zbiórki kappa

bo kurwa nasze społeczeństwo to takie zjebane umysłowo ludzie prehistoryczni którzy lubią się napierdalać i lubią patrzeć na przemoc. Pewnie w innych krajach jest podobnie, co nie znaczy, że Polska ma z tym poważny problem.

Dlive ma chyba problemy z tymi liveami, często muszę odświeżać żeby się nie pokazywał thumbnail tylko live.

No, widze że z live na live, dlive się rozwija nawet, a safespacetube bogaty to kurwa myśli, że moze zbijać bąki.

a te jełopy się kłócą na czacie, dajcie se siana

101 carrionerczyków

cała armia gotowa podbić galaktykę

hehehhehe to niezłe #poskalskiwanie

niech mówią że to nie jest miłość że tak się tylko zdaje nam

no wy content z posklaskiem

zrób shota z tego

Carrioner to jak przerabiam voult boye na te brodate miniaturki to to jest kradierz czy nie ?

Niestety, oni mają licznik na swojej stronie. Bada ile osób korzysta z jego serwerów, nie udostępniają API dla programistów, więc niestety nie mam jak sprawdzić ile jest osób. Dlive nie da mi takich danych :)

Mogę tylko to zrobić na co pozwala steemit :)

komputerze carionera rozkazuje ci działać

narazie cię słychać

Teraz na żywo mamy "CKMW Komputer"

dupnij se byku formata

Może reset?

mi czasem komputer zamulał ale po jakimś czasie przestawał

Carrioner - Shoter, streamer, filantrop, myśliciel, informatyk

może steemit przerobił ci laptopa na koparkę krypto walut dlatego tak muli :D

zostaw te dodatki które używasz na codzień a resztę usuń

jakiś jezus nasmarował mi elaborat biblijnych proporcji pod moim komentarzem pod twojim filmem najwyraźniej to u niego rodzine :D

pod twojim filmie o tej afryce jakiś jezus coś mi nasmarował o naziźmie bo uzyłem słowa nazistka

le ważne że cycki są

Bożę ci jurorzy za mili są imo. Jak dla mnie to wszyscy jurorzy powinni być jak James Gordon, to ten co dre morde jak ktoś źle zrobi posiłki

Carrio czy znasz się na komiksach Marvela? Dormamu by pokonał Thanosa?

7 metrów pod ziemią zrobił wywiad z byłą świadczynią Jechowy Jełopy

There are 3 pages
Pages