You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bootjes kijken

in #dutchland2 years ago

Ik begrijp helemaal dat je dat giga mist, we zien regelmatig zo'n supergeinig huisje op een boot varen, das handig, daarmee vaar je zo een eind weg, en 't ziet er supertof uit ............ misschien een beetje klein als je 3 grote honden hebt 😤😤 Ik moet eens tussen mijn foto's snuffelen of ik er een foto van heb.

Sort:  

Ja het is een beetje klein, zeker met 3 grote honden, al namen we er toen nog elk weekend 4 mee. Lol. Een kajuitzeilboot heeft niet zo veel ruimte binnen in. Niet eens genoeg om rechtop te staan in ons geval toen. Maar toch zou ik zo weer willen ...

t is geen kajuitzeilboot, maar echt een huisje op een boot, die ik bedoel dan ..... daar kan je rechtop instaan ..... kan 'm niet vinden, maar zodra ik 'm weer zie, maak ik een foto van 't geinige ding en stuur k 'm effe door naar je