You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zioła i przyprawy z mojego ogrodu - BAZYLIA.

in #engrave4 years ago

Uwielbiam! Wysiewam co roku, staram się również zostawiać "chochołki", żeby mieć własne nasiona. Nic mi tak dobrze nie pasuje do pomidorów i fety jak bazylia właśnie. :)

Sort:  

Pomidory i feta z bazylią to klasyka :)

Ja też zbieram wszelkie nasionka, zwłaszcza obecnie warto to robić bo nie wiadomo jakiego pochodzenia są te ze sklepu i czym nasączone.
Zbierając nasiona możemy być pewni że nie wyrosną nam "gruszki na wierzbie" :D

Przykładowo, rok temu kupiłam nasiona niskiej fasolki szparagowej (żeby nie brakło) - była superowa więc zebrałam nasiona i wysiałam jesienią w namiocie foliowym. Wzeszła ale już nie jest niska a wysokopienna oraz zdecydowanie mniej plenna ;)