Zrobione! 4 koszulki i 4 lata

in #engrave4 years ago (edited)

Dziś moje czwarte blockchainowe urodziny, więc zrobiłam sobie mały prezent. Cztery koszulki według dwóch projektów, które najbardziej się Wam podobały.

Korzystając z Waszych sugestii, wprowadziłam drobne zmiany do projektów. Koszulka damska zyskała dopisek hive.blog, a napis na męskiej dostał "twardy" font, który podobał się kilku osobom.
Tym razem zamówiłam koszulki białe. Jeżeli się sprawdzą, to następnym razem zamówię projekty na czarnym tle - panoramę Twardogóry, która również zystała sporo głosów oraz "negatyw" zrealizowanego na tle białym projektu nr 4.

Koszulki zamówiłam na koszulkazpomyslem.pl. Standard to 100% bawełny o gramaturze 190g/m2. Koszulki są dość grube, nie prześwitują i są bardzo miłe w dotyku. Nawet tak małe zamówienie jest realizowane w deklarowanym czasie - w trzecim dniu roboczym dostałam informację o nadaniu przesyłki.
Damskie koszulki są taliowane, no i jak widać damskie M jest znacznie mniejsze od męskiego M. :)

Jedna koszulka męska ma charakter przydasia. Liczę, że trafi do jakiegoś Twardogórzanina - najprawdopodobniej przekażę ją na licytację podczas lokalnego finału WOŚP.

Zaczynam zatem akcję bywania tu i tam w koszulce z napisem. Zobaczymy, co z tego wyniknie. :)


Pierwotnie opublikowano na Lectorium. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

Sort:  

Ile gwiazd na niebie
ile dżdżownic w glebie

ile drób ma zalet
ile dób w kwartale

ile krwi przelano
do krupnioków rano

tyle lat dokładnie plus jeszcze bez liku
na hajwie nam ładnie bowess publikuj

Sto lat sto lat!

Wszystkiego najlepszego i wielu kolejnych "blogowych lat"!!!
Cieszę się że jesteś tu z nami, doceniam nie tylko Twoje blogowanie ale też zaangażowanie, pomysły, pomoc... i całą resztę :)

Pozdrowionka :)

Dziękuję! Bez #polish nie byłoby niczego. :)

niezłe projekty, jak na Czterolatkę!
ja to ledwo kółka i kreski umiałam narysować. a i to niepewne.

gratulacje!
TYLE z nami wytrzymać! 💖

Ja umiałam domek i jeża. Jeża umiem narysować odkąd tylko pamiętam. :)
Dziękuję! Na drugie tyle teraz przygotuję się, a może i na trzecie, któż to wie. :)

no oczywiście, że jeża!
nawet na koszulce (tej po lewej), widzę teraz jakby jego lekki zarys :D

So true! No to teraz autoanaliza, bo zaczynam podejrzewać, że we wszystkim co wychodzi spod mojego ołówka, pędzla, myszy jest jakiś kontekst jeżowy. :)

Cóż - ten fakt zdaje się potwierdzać mój absolutnie ulubiony mem.

Super! Jak ruch na #polish się zwiększy to będziemy wiedzieć czyja to zasługa. ;-)

:D Będzie co będzie. Na razie cieszę się, że ludzie całkowicie z zewnątrz wchodzą, czytają i nikomu nie przychodzi do głowy, że "kryptowaluty - oszukujo - scam". Normalny blog, normalne czytanie rzeczy w necie.

Gratuluje i następne 10 lat:)

Co do koszulek to widzę tu biznes sprzedażowy na masową skalę bez formalności tylko projekt i prowizja ze sprzedaży i pomysłu...:)

Zobaczymy. Na razie, gdy pokazałam je na swoim prywatnym FB, to jedna pani napisała, że chciałaby mieć. :) Jeżeli taki sygnał dostanę od powiedzmy 5 osób, to postaram się wdrożyć możliwość zakupu.

Fajnie koszulki wyszły.

Wszystkiego najlepszego;) Wielu przez Steem/Hive zaczęło blogować i nie wytrwali, ale dla blogera z krwi i kości to tylko nowe miejsce, a nie słoik z drobniakami. Wielu owocnych lat, bo to co miało zastąpić blogi, face'y, Instagrama, to nie prawdziwe życie, a plastikowe wydmuszki ;)

Dziękuję! Pomysłów na "Twardogórzan" na razie nie brakuje. :)

Your current Rank (4) in the battle Arena of Holybread has granted you an Upvote of 98%

Congratulations @bowess! You received a personal badge!

You made it rain on the HiveWhale!

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Hive Whale - Make it spray and get your badge!
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Ale że CZTERY? Chyba nie ma wśród aktywnych użytkowników nikogo z dłuższym stażem! Gratuluję bardzo 🌼

Koszulki wyszły super, wizualnie i marketingowo 🏆

Dziękuję!
No tak jakoś wyszło, że konto założyłam na dość długo przed pierwszym pikiem popularności. Ciekawe to były czasy, blogowo straszliwie mizerne. Gandalf na pewno jest starszy - no ale to wiadomka. Kto, jak nie on. :)

Dziś byłam na zakupach w koszulce i zostałam zagadnięta na temat, więc chyba warto było zrobić i warto nosić.