You are viewing a single comment's thread from:

RE: Basketball fans and atmosphere: USA vs. Europe

in Sports Talk Social2 years ago

Chtěl jsem říct, že v pondělí budu trávit na BK v Opavě dost času, ale koukám, že budu ve sportovní hale SFC Opava, tak nic :D

Od pěti Vám prej v místním Basketbalovým klubu hraje repre s Litvou, ale to bohužel nedám. :)

Sort:  

Tak to je škoda, že tě nebudu moct u nás "pohostit" :) Já teda nebudu ani na tom basketu, jsme pořád v Krakowě a vypadá to, že domů se teď vzhledem k situaci v ČR asi je tak nepodívám... Jak dlouho se v Opavě zdržíš? Máte to i s noclehem nebo jen na otočku?

Jedna noc z neděle na pondělí jen právě. Z Opavy uvidim tak leda pendrek. Konec máme v neděli někdy v 18:30, takže za tmy a druhej den od rána nanovo :) a pak tři hoďky cesty domů. Proto jsem se ani nenahlašoval na repre (tu možnost jsme dostali), poněvadž v úterý musim zase fungovat :)

Jasně, chápu. Škoda no. Ale třeba se ještě něco v budoucnu naskytne a vítr tě k nám zavane znovu, zvlášť pokud teď "fušuješ" do basketu :D Třeba na ligové finále s Nymburkem bys mohl dojet :) (předbíhám, já vím :D)

Tak já tě beru za slovo a až bude hrát Opava finále s Pardubicema (:D), tak přijedu :D