Svelania - Nowoczesna metropolia

in Aliquam Server3 years ago (edited)

SVELANIA - NOWOCZESNA METROPOLIA

Svelania to nowoczesne miasto, które powstaje od stycznia 2021 roku. Na chwilę obecną znajduje się w niej część centrum, na którą składają się dwa nowoczesne osiedla, szpital, kilka wieżowców, centrum handlowe oraz mniejsze budynki. Svelania, w zamyśle, ma być miastem dużych rozmiarów, które nie jest tylko mieszanką blokowisk i wieżowców, ale także mniejszych osiedli znajdujących się na obrzeżach. Metropolia będzie otoczona miasteczkami, które będą stanowić przedmieścia.

O AUTORZE PROJEKTU

Mam na imię Filip, mam 16 lat. Obecnie uczęszczam do drugiej klasy liceum ogólnokształcącego, profil matematyczno-fizyczny. Budowanie w Minecrafcie nie stoi u mnie na pierwszym miejscu. Robię to z pasji i wtedy, kiedy mam na to ochotę. Tworzenie Svelanii zaczęło się od zbudowania jednego wieżowca, który budowałem sugerując się wskazówkami z filmiku z YouTuba. Z kolejnymi dniami, tygodniami i miesiącami dobudowywałem nowe drogi i budynki, aż w końcu wszystko zaczęło składać się w jedną całość. Na chwilę obecną nie poświęcam na ten projekt zbyt wiele czasu i wkrótce będzie go jeszcze mniej, ponieważ wielkimi krokami zbliża się matura, którą będę zdawać w 2023 roku.

SCREENSHOTY

Pierwszy budynek w mieście

Centrum handlowe

Obecnie największe osiedle w mieście

Szpital

Pozostałe




Sort:  

Welcome philx15!
Ecency is fastest website, mobile and desktop application that improves your experience on Hive.

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

Byłem tam, widziałem na własne oczy to wielkie lądowisko dla helikopterów i czekam na więcej, bo to fajny projekt :)

Cześć Filipie, welcome to Hive :-)

o kurde ale miazga.. mega sztos. Nigdy nie grałem w MC ale czaje o co tam chodzi. To co żeś odstawił to rezzzpect ;) aż bym poeksplorował taką lokalizację ;)

Congratulations @philx15! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 10 upvotes.
Your next target is to reach 50 upvotes.
You received more than 10 HP as payout for your posts and comments.
Your next payout target is 50 HP.
The unit is Hive Power equivalent because your rewards can be split into HP and HBD

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!