A New Person On HiveNaija.

in Speak Peace β€’ 4 years ago

Snapchat1081933352.jpg

Hi hi, glad to be here, sorry I flow more in English than pidgin hope you all will endure with me till I get professorship for pidgin abeg.πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜„πŸ˜€
Well my name na Glory Edoho from Akwaibom state, Eket Local Government Area precisely. I am the first child and daughter in the family of four.

20.jpg

Eeehhhmmm dey things were I like pass na to sing, in shot song na my second nameπŸ˜€πŸ˜€.
Again I no like person were carry lie sew like cloth, if I discover say na lie dem take born you, I don waka my own jejely leave you oo, before I offend papa God.
Well many things plenty for me to talk about me like this, but I gat to stop here for today.
But least I forget I got to know about this community from my friend @evegrace when I went to her blog to see what was popping there, and my joy new no bound to see that 9ja people don land the Hive platform, my happiness full.

IMG_20200210_172038.jpg

Well as time goes on, you go sabi me and I go sabi you too, but for the mean time ntim ba(Stay safe).
Obong idiong mofo(God bless una wella).
Byeeee.
Good morning all
Much loveπŸ’“πŸ’“πŸ’“
Happy Sunday.

I remain

glotokens

Your 9ja NightingaleπŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

Sort: Β 

Welcome to the community Glory, you be correct girl. If you get chance, we dey also meet for discord channel. See the link here.

https://discord.gg/3kxMsaJ

Alright no wahala, I go try join

Confirm

Welcome in to Hive Glory and have a great time.

Thanks so much

I see you wella fine fine gal.πŸ™ƒπŸ˜‰πŸ˜œ Abeg remember me for your kingdom.

Hahahah OK.o

welcome to the hive blockchain. Do join us at hive-naija. We are building an amazing Nigeria community and we will love to have you.

I am already on the HiveNaija community.
Hope you will see more of me.
Stay safe