The Crows On A Road

Hello friends.

Yesterday, I saw the crows gathering on the way to a village.
As I rode my bike, I saw these crows, so I decided to take a photo.
However, I continued to ride, hoping that if I stopped to take a picture, the crows would fly in the middle of the road.

img_0.6505901987863949.jpg

When I got to the road where the crows were gathering, they flew away.

img_0.03146395123671987.jpg

But, when I passed by, the crows came back to these place.
So, I parked my bike and took pictures of the crows.

img_0.9766440404688761.jpg

It's amazing.
I did not know why crows were gathering there.
As I rode my motorcycle through the area, I saw nothing out of the ordinary.

In fact, I think crows are gathering on the ground for food.

What do you think?

Tin Aung Soe

[Burmese]

မင်္ဂလာပါ မိတ်ဆွေတို့ရေ။

မနေ့က ရွာတစ်ရွာသို့ အသွား လမ်းမှာ ကျီးငှက်တွေ စုဝေးနေကြတာ မြင်ခဲ့ရပါတယ်။
ကျွန်တော်က ဆိုင်ကယ်စီးရင်း ထိုကျီးငှက်တွေ မြင်ရတော့ ဓာတ်ပုံရိုက်ယူဖို့ စိတ်ကူးရခဲ့ပါတယ်။
သို့ပေမယ့် ဓာတ်ပုံရိုက်ရန် ကျွန်တော် ဆိုင်ကယ် ရပ်နားလိုက်လျှင် လမ်းအလယ်က ကျီးငှက်တွေ ပျံသွားမှာပဲ ဆိုပြီး ဆိုင်ကယ်ကို ဆက်လက်စီးခဲ့ပါသည်။

ကျွန်တော် ကျီးငှက်တွေ စုဝေးနေကြရာ လမ်းပေါ် ရောက်သောအခါ ၎င်းငှက်တို့သည် အဝေးသို့ ပျံဝဲသွားခဲ့ကြပါတယ်။

သို့သော် ကျွန်တော် ထိုနေရာက ကျော်လွန်သွားသောအခါ ကျီးငှက်တွေသည် ထိုနေရာသို့ တဖန်ပြန်လည် စုဝေးလာကြပြန်ပါသည်။
ဒါနဲ့ ကျွန်တော်လည်း ဆိုင်ကယ်ကို ရပ်နားကာ ထိုကျီးငှက်တွေကို ဓာတ်ပုံ ရိုက်ယူခဲ့ပါတော့သည်။

အံ့ဩစရာပဲ။
ထိုနေရာမှာ ကျီးငှက်တွေ ဘာကြောင့် စုဝေးနေကြတယ် ကျွန်တော် မသိခဲ့ပါဘူး။
ကျွန်တော် ထိုနေရာကို ဆိုင်ကယ်ဖြင့် ဖြတ်စီးလာခဲ့စဉ်မှာလည်း ဘာမှ ထူးထူးခြားခြား မမြင်ခဲ့ရပါဘူး။

တကယ်တော့ ကျီးငှက်တွေဟာ မြေကြီးပေါ်မှာ ၎င်းတို့အတွက် အစာ ရှိလို့ စုဝေးနေကြသည် ကျွန်တော် ယူဆပါသည်။

မိတ်ဆွေတို့ရော အဘယ်သို့ ယူဆကြပါသလဲ။

တင်အောင်စိုး

Sort:  

ကျီးအတွေ အစာကောက်နေတာလား

!LUV

ဟုတ်လောက်တယ်

<><

<><

LUV

Connect

Trade


@tin.aung.soe, you've been given LUV from @walarhein.

Check the LUV in your H-E wallet. (1/1)

အစာ ရှိလို့ နေမှာပါ။

!PIZZA

!LUV

ဖြစ်နိုင်တယ်

<><

<><

LUV

Connect

Trade


@tin.aung.soe, you've been given LUV from @golden.future.

Check the LUV in your H-E wallet. (1/1)

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @tin.aung.soe.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

အစာရှာနေကြတာများလားပဲ !PIZZA

အစာတော့ မမြင်ရ ဟုတ်မယ် ထင်တာပဲ

PIZZA! PIZZA! PIZZA!
PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
naythan tipped tin.aung.soe (x1)
callmemaungthan tipped tin.aung.soe (x1)
@htwegyi(3/10) tipped @tin.aung.soe (x1)
Learn more at https://hive.pizza.

ကျီးတွေက အညာမှာပေါတယ်။
ကလေးမြို့မှာသိပ်မရှိဘူး

ဟုတ်လားဗျ

လမ်းပေါ်မှာ အစာတွေ့လို့လား

မြင်ခဲ့ရဘူးဗျ

Nice shot
!PIZZA
!LUV

<><

<><

LUV

Connect

Trade


@tin.aung.soe, you've been given LUV from @naythan.

Check the LUV in your H-E wallet. (1/1)

တောကျီးကန်းများမြို့သို့လာ။
!PIZZA

တောမှာပါပဲဗျ