Bird and fence

This is my entry for the #smap contest, round 19, by @nelinoeva.

20190710_145903.jpg

Golub na drvenoj ogradi u parku Tivoli, možda može biti odgovor na temu.

Retko, vrlo retko slikam ptice.
Uživam da ih posmatram i slušam. Volim njihov cvrkut i pesmu.

Slikanjem mobilnim telefonom ne mogu dočarati izuzetnu lepotu slobodne ptice.
Nemam fotografije ptica u letu, njihovih spektakularnih akrobacija koje ostavljaju posmatrača bez daha. Čak ni fotografije iz njihovog svakodnevnog života.

20210510_215511.jpg

Nije bilo druge prilike. Odleteo je tako brzo da su samo tarabe ostale u kadru.

20210510_220014.jpg

U blizini, na ogradi na ribnjaku stoji jedan vrabac.

20210510_220103.jpg

Izgleda nezainteresovano, a zapravo vreba priliku.
On je strastveni obožavalac sladoleda.

20190711_215742.jpg

Ptica kao inspiracija prisutna je u romanima, filmovima i na slikarskim platnima.
Lasta kao inspiracija na ogradi Bledske tvrđave.

20190706_131607.jpg

Za kraj, pozdravna fotografija za FeatheredFriends

20210510_220755.jpg

Da li sam ispoštovala pravila?

  • Sve fotografije su moje, kao i uvek do sada.
  • Objavljujem u zajednici #FeatheredFriends.
  • Dodala sam više fotografija, dozvoljeno je.
  • Napisala sam više od sto reči na maternjem jeziku, nije zabranjeno, ali je van pravila. Diskvalifikacija nije predviđena, ili možda jeste? Dobiću zastavicu? Jedino ako ste strogi...
  • Moje fotografije prate nedeljnu temu.
  • Koristim #smap kao jednu od oznaka.
  • I najvažnije, slažem se da je bilo zabavno i samo prisećanje na protekle trenutke.

Hvala vam na vremenu posvećenom mojim postovima.
Imajte divan dan!

Budite zdravi, srećni i veseli!

Sort:  

Very nice entry, glad that you have submit it.
Please do not forget to put a link in the comment section of contest post
https://ecency.com/hive-106444/@nelinoeva/feathered-friends-show-me-a-4ef632db0c599

Thanks for commenting.

Your posts are always great with awesome images. Would you consider to add text in English? Then you can be nominated for bigger votes and curation. You deserve that extra boost.