Natural Travel 🖐️😊

in CCH2 years ago (edited)

İ

IMG20211125132953.jpg

Hello everyone guys 😊

Today I will talk about the glass pyramid again. I take my afternoon walks in the glass pyramid because it is close to my workplace. I cannot finish with the natural beauties of the camping pyramid. Production of a pose from glass every day.

Herkese merhaba arkadaşlar 😊

Bugün yine cam piramit yürüyüşümden bahsedeceğim sizlere. Genelde iş yerime yakın olduğu için öğlen yürüyüşleri mi Cam Piramit'e yapıyorum. Cam Piramit'in doğal güzelliklerini anlatmakla bitiremem. Her gün Cam Piramit den bir post çıkarabilirim.

IMG20211125131429.jpg

I enjoy walking around here so much that when I am in the clear blue air, I feel the joy of living the greenery of life. I love nature. Nature loves me😊

Burada yürüyüş yaparken o kadar çok keyif alıyorum ki masmavi gökyüzüne bakıp etraftaki yeşilliği gördükçe içimi yaşama sevinci kaplıyor. Doğayı seviyorum. Doğada beni seviyor 😊

IMG20211125131407.jpg

There are both landscape and sitting areas while preparing it here. When I get old, I sit and enjoy the view.

Ayrıca yürüyüş yaparken hem manzara hem denizi izleyebileceğiniz oturma alanları var. Ben yorulduğum zaman oturma alanlarında oturup manzaranın keyfini çıkarıyorum.

IMG20211125131358.jpg

There are also very sweet lovers that you can see every 20 meters at 10 meters. They're all very docile ones that let you love to eat. They do not run away from people like wild animals. there is only love in its name. It is the best move for them to caress you alone. For those who do not immediately manage the size of their heads correctly.

Bir de her 10 metre ve 20 metrede bir görebileceğiniz çok tatlı kediler var. Hepsi de çok uysallar yanına gidip sevmenize izin veriyorlar. Yabani hayvanlar gibi kaçmıyorlar insanlardan. Onların sadece sevgiye ihtiyacı var. Başlarını okşamanız bile onlar için en güzel hareket oluyor. Hemen başlarını size doğru yöneltiyorlar sevmeniz için.

IMG20211125130906.jpg

I really love animals. Especially caressing, hugging and squeezing the hairs of petite cats takes all the energy in a person. Personally, I am. It's about cats like the ball of love, like when I hug the rose at home.

Hayvanları gerçekten çok seviyorum. Hele Minnoş kedilerin tüylerini okşamak onlara sarılmak, sıkmak insandaki bütün negatif enerjiyi alıyor. Şahsen ben öyle hissediyorum. Evdeki kedime Herkül e sarıldığım zaman sanki sevgi yumağı gibi hissediyorum kendimi.

IMG20211125130913.jpg

There are so many energizing things in Camp Pir that it is just one of them.

That's all for today dear friends, stay safe in the world in my next article 🙏😊🖐️

Cam piramit'te insana enerji veren o kadar çok şey var ki kediler de bunlardan sadece bir tanesi.

Bugünlük de bu kadar sevgili dostlar Bir dahaki yazımda görüşmek üzere sağlıcakla kalın 🙏

@visionaer3003 @dagobert007 thank you for support 🙏

3RTd4iuWD6NUeJEn5AVrJUoyatFqBqfcCJi1N7UixR4g2KPKN7w8NpZLS52tkr2R4aft1riTGssyMWmpR1umRCcAD9bQLBTM1JJBXxatJhe6P2DdZX6k43PDEsUvvyeFuJFjChe4cKwRcwo5yoyv4qjrk2Hz5QHzSp9iSMhmFHpF2W.png

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  

Bu yazıdaki kedi kör mü acaba? Gözlerinin kapalı olmasına takıldım. Direkt olarak gözlerine güneş gelmesiyle alakalıda olabilir ama ilk ihtimal kör olması geldi aklıma

Resim çekerken çok güneş vardı ve kedi bankın üzerinde uyukluyordu. Ben banka oturdum da o da gözlerini zar zor açıp uykusundan ayanmaya çalıştı Çok tatlış bir görünümü vardı. Güneş görünce mayışmış kerata. 😊

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @baycan.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more