Drawlloween Challenge 2021 - Day 24 / "Skeleton"

in CCH2 years ago

img_0.3563888441954717.jpg

Hello to everyone!

Today is the 24th day of the Drawlloween Challenge. The theme of the day is "Skeleton". I found today's theme interesting and decided to participate with a romantic skeleton drawing.

In this drawing, a romantic skeleton makes a heart sign with his hands and directs his loving smile towards us.

I made this drawing with a white pen on black paper. I used an eraser from time to time. I hope you will like it.

Drawing Stages:

img_0.8305209304244523.jpg

img_0.9961415181293511.jpg

img_0.37830756314514596.jpg

img_0.06301945877549386.jpg

img_0.8819601864813631.jpg

img_0.3563888441954717.jpg

Reference Photo
Instagram
Twitter

Thank you for visiting my blog. I wish everyone a healthy and happy day. Good bye.

CamScanner 05-27-2020 11.16.21.jpg

20201206_213315.gif

Sort:  


The rewards earned on this comment will go directly to the person sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.

Dostum sen bu sanat eserlerini NFT olarak satmayi düsündün mü hic? Ister belirli bir fiyat a satar ya da acik arttirmaya cikarabilirsin. Hepsi Hiveblockchain üzerinden yapilabiliyor. Ben yeni fark ettim, aklima ilk sen geldin. Eger daha bilmiyorsan suraya bir göz at derim.

https://nftshowroom.com/gallery

Merhaba dostum. Ben NFT olayını pek anlamıyorum. Buralarda genelde dijital sanat eserleri satışa sunuluyor. Benim de hesabım var bıraktığın linkte. İp baskılarımdan birini buraya yükledim ama hiç ilgi görmeyince bir daha da paylaşım yapmadım. Ben anlam veremiyorum bu işe. Çok basit olduğunu düşündüğüm şeyler binlerce dolara satılıyor. Çok emek verilerek yapılmış eserler de çok ucuza satılabiliyor veya satılmıyor. Neye göre alınıp satılıyor bilemiyorum. Açıkçası bilmediğim bir konunudada ısrarcı olmak içimden gelmiyor. ilgin için çok teşekkür ederim.

Genelde karapara haklamakta kullanılıyor. Ama gerçekten sanat eseri olduğu için alınıp satılan nftlerde var. Bence diğerlerini de yükleyin isteyen satın alsın. Portföyünüz olsun

Haklısınız. Belkide portfölyö oluşturmak gerekiyor. Söylediklerinizi dikkate alacağım.

Hocam bu peakd.com daki portföyle nft platformundaki nft farklı :) karışmasın 😅

Anladım. Teşekkür ederim.:)

Bu eserlerin degeri neye göre onu ben de anlamis degilim. Sanirim yapan sanatcinin en fazla payi var bu iste. Simdiye kadar satilan en pahali NFT 69 milyon dolara satildi. Bu NFT yapan adam daha öncede bir sürü sanat eserleri yapmis.

https://tr.wikipedia.org/wiki/Everydays:_the_First_5000_Days

Bence "bilmiyorum o yüzden israrci olmak icimden gelmiyor" yerine, "ögrenelim neyin nesiymis belki isimize yarar" tarafindan bakarsan daha iyi olmazmi?

Tabiki isine karismak gibi olmasin, sanatci sensin kafana göre takilirsin. 😉

Benim aklima sen gelmistin bu NFT lerdeki ucuk fiyatli görünce. Bakarsin bir tane güzel bir fiyata satarsin yedi ceddine yeter insallah. 😃

Evet, çok haklısın. İyice araştırmak ve en azından denemek lazım. Dediğin gibi belki bir tanesi tutar ve iyi bir fiyata satılır.
İlgin için çok teşekkür ederim.🙂