Troublemaker Nocturne. (EN-TR) Belalı Nocturne.

in CCH2 years ago (edited)

▶️ Watch on 3Speak


EN
Hello everyone.
Today I will play Nocturne in Rurf (Random Ultra Competitive Mode) Mode of League of Legends game. Nocturne was once my favorite character in this game. Because when I played the Jungler role in games other than the fun mode, I usually played Nocturne and it was really fun. Especially if you buy items that reduce the ability duration, then Nocturne will be a real nuisance. You can make your opponents quit the game. I can say that it was the same in this game.

I call it the Troublemaker Nocturne because in this mode, the ability durations are really short, so I could use my ultimate twice, sometimes even 3 times in one match. Also, you should definitely get even one ability time-reducing item for Nocturne. I bought two ability duration reduction items in this mod.

In this game, we're playing in the bot lane and I'm with Wukong. Wukong, you know, is a very strong champion and can be invisible all the time. Bot lane we have Morgana and Warwick. Both of these champions are really strong. If you can't miss Morgana's Q, especially at the later levels, then you have a high chance of dying. Here, after using Warwick Q in general with wukong, we tried to defeat warcik in a second or two and we succeeded.

Rengar occasionally came to the bot lane, and we took Rengar down every time. Both me and Wukong got items faster than our opponents and our damage increased a lot because we were constantly defeating them, so we won the game. I would definitely recommend playing Nocturne in this mode. With the Drakhtar item, Nocturne is a character that can deal very well with damage.

TR

Herkese merhaba.
Bugün League of Legends oyununun Rurf (Rastgele Ultra Rekabet Modu) Modunda Nocturne oynayacağım. Nocturne benim bir zamanlar bu oyunda en sevdiğim karakterdi. Çünkü eğlence modu dışındaki oyunlarda Ormancı rolünde oynadığım zaman genelde Nocturne oynardım ve gerçekten çok eğlenceli olurdu. Özellikle yetenek süresini azaltan itemlerden alırsanız işte o zaman Nocturne tam bir baş belası olur. Rakiplerinie oyunu bıraktırabilirsiniz. Bu oyunda da böyle oldu diyebilirim.

Buna belalı Nocturne diyorum çünkü bu modda yetenek süreleri gerçekten çok kısa olduğu için bir karşılaşmada iki hatta bazen de 3 kere ulti yeteneğimi kullanabiliyordum. Ayrıca Nocturne için kesinlikle bir tane bile olsa yetenek süresini azaltan eşya almalısınız. Ben bu modda iki tane yetenek süresini azaltan eşya aldım.

Bu oyunda alt koridorda oynuyoruz ve yanımda Wukong var. Wukong, bilirsiniz işte çok güçlü bir şampiyon ve sürekli görünmez olabiliyor. Alt koridorda karşımızda Morgana ve Warwick var. Bu iki şampiyon da gerçekten çok güçlü. Özellikle ileriki seviyelerde Morgana' nın Q yeteneğini ıskalamazsanız o zaman ölme ihtimaliniz yüksek. Biz burada wukong ile beraber genel olarak Warwick Q kullandıktan sonra bir iki saniye içinde warcik' i alt etmeye çalıştık ve bunu başardık.

Alt koridora ara sıra Rengar geldi ve her seferinde Rengar' ı alt ettik. Hem ben hem de Wukong karşımızdaki rakiplere göre daha hızlı item aldık ve sürekli onları alt ettiğimiz için hasarımız çok yükseldi bu şayede oyunu kazandık. Bu modda kesinlikle Nocturne oynamanızı tavsiye ederim. Drakhtar eşyasıyla beraber Nocturne çok iyi hasar verebilen bir karakter.


▶️ 3Speak

Sort:  

Urf modunda bekleme süresi azalma işe yaramıyor diye biliyorum ama video keyifli olmuş. Nocturne benim en nefret ettiğim karakterlerden çünkü genelde adc oynuyorum 😅. Videoyu hangi programla kaydettin bu arada ?

Ben de işe yarıyor diye biliyorum. Normalde Bc ultisi level üçte 5 saniyeyken ben 4 saniyeye kadar düşürüyorum.
Nocturne neredeyse bütün ADC' lere tek atıyor o yüzden sevmiyorlar.
LoL' ün kendi maç kısmından kaydediyorum. Biraz kalitesiz oluyor ama yine de iyi bence.
Düzenli olarak oynuyor musun yoksa nadiren mi?
!LOLZ

If alcohol negatively affects short-term memory...
What does alcohol do?

Credit: reddit
@incublus, I sent you an $LOLZ on behalf of @mehmetfix
Farm LOLZ tokens when you Delegate Hive or Hive Tokens.
(3/6)

Bu aralar nadiren diyebilirim çünkü tft’de yeni set çıktı ve onu daha çok oynuyorum. Urf modu oynamayalı 4 yıl falan olmuştur 😂.

İlerleyen zamanlarda beraber oynayabiliriz. Dereceli oynarsan botta yanına Yuumi alabilirim.
Ya da orman Shaco

Posted via D.Buzz

Tabii ki neden olmasın discorddan konuşuruz.

I see your skill in the video.
I play MBBL with my phone and my
favourite hero is Natalia. She has a special skill that no one can not see him 😁
!PIZZA

Are you talking about Taliyah? 🤔

Posted via D.Buzz

PIZZA!

PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
@myanmarkoko(1/5) tipped @mehmetfix (x1)

You can now send $PIZZA tips in Discord via tip.cc!