Önerilen Türkçe Yazılar #1

in CCH2 years ago

Önerilen Türkçe Yazılar

20211223_110947_0000.png
Camping Club Hive

Herkese merhaba 🙋🏻‍♀️
Tam 3 yıl geçmiş, sevdiğim yazıları anlattığım bir paylaşım yapmayalı.. Üç yıl önce her şey bu günlerden farklıydı. Daha kötü yanları da olmuştu, elbette daha iyileri de. Çok uzun zaman geçti..

Kendi hâlimde yazmaya devam ettim nadiren de olsa. Çünkü yazmak, bir şeyleri anlatmak bana iyi geliyordu. Okumak, okunduğunu bilmek, arkadaşlık kurmak iyi hissettiriyordu.
Bütün projelerden uzakta kendi kabuğuma çekilmişken; sevgili @baycan'ın desteğimi istediği gün onu geri çeviremedim. Onun sayesinde #cch ekibine dahil oldum. 🙂

@visionaer3003 ve ekip arkadaşlarımla aynı projede yer aldığım için mutluyum ve her birine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. ☘


🌲🌲🌲🌲🌲

1 haftadır #cch ekibindeyim. Toplulukta çok güzel yazılar okudum, yeni insanlar tanıdım. Destek alabilmeleri için elimden gelen gayreti gösterdim. Bir şey dikkatimi çekti: Genelde başka ülkelerden, başka dillerden içerikler paylaşılıyor ve destekleniyor; fakat onların arasında Türkçe de eklenmiş yazı sayısı çok çok az.
Bu sebeple #tr etiketini kullanan daha fazla yazarımıza ulaşmak ve böyle güzel bir projeden onların haberdar olmalarını sağlayıp destek almalarına yardımcı olmak adına bu paylaşımı yapıyorum.

Kurallar gereği İngilizce'nin de eklenmesi isteniyor Türkçe'nin yanında. 📌


🌲🌲🌲🌲🌲

Eski günlerdeki gibi sevdiğim yazılardan bazılarına arada sırada sayfamda yer vermek istiyorum. Bu daha fazla insanın güzel yazıları fark etmesini sağlayabilir ve destek görmelerine vesile olabilir.

#tr etiketindeki güzel paylaşımların yavaş yavaş arttığını görmek beni sevindiriyor. Belki yeniden kaynaşma / tanışma / yorumlaşma ve birlik yolunda ilerleyebiliriz. Yolumuz uzun ama imkansız değil.

C3TZR1g81UNaPs7vzNXHueW5ZM76DSHWEY7onmfLxcK2iPYk8FrNFaXZo2Ewyja6fn2BLVbeM9rJjpNF2NsDgVft9WEdPDDycdySpQMSLze98m4o9jgwdrW.png

Yazı: Ege'nin İncisi
Yazar: @passenger777

Zskj9C56UonZ32EJw6nMctrTQ6kTQ3swaDmbMFu41ckGDhYApBVxVTZpecpDYNiP9ywygdH8opm47NisWPLLHiGDeuyQZrecHF6MhAUWhCuFk5AnKTXL.webp
Fotoğraf kaynak: @passenger777

İlk olarak doğduğum topraklardan bahseden @passenger777'nin yazısıyla başlamak istedim. Muğla'nın o muhteşem doğasını görmeyeli, ormanlarının o mis kokusunu içime çekmeyeli ve engin denizlerine dalıp gitmeyeli epey zaman oldu. Bu yazı sayesinde biraz özlem giderdim diyebilirim. :)

Yazarımız iki yıl önce gittiği Muğla / Dalaman gezisinden aklında kalanları bizimle paylaşıyor. Telmessos Antik Kenti'nden, kayalara oyulan ilginç evlerden, asıl adı Deniz Kaplumbağası olan Caretta Caretta'lardan bahsederken aynı zamanda paylaştığı fotoğraflarla da zihnimizde canlanmasını sağlıyor.

Hemen hemen bütün antik kentlerde mutlaka bir mezar, bir tiyatro ve bir hamam görebilirsiniz. Bu, eski Türk Medeniyetlerinin ölümden sonraki inanışlarını gösteriyor. Sanata da çok önem verdikleri aşikar.
passenger777

Hive ailesinin yeni üyesi ve güzel paylaşımları olan arkadaşımızın sayfasına bir göz atmakta fayda var. ☘

C3TZR1g81UNaPs7vzNXHueW5ZM76DSHWEY7onmfLxcK2iPYk8FrNFaXZo2Ewyja6fn2BLVbeM9rJjpNF2NsDgVft9WEdPDDycdySpQMSLze98m4o9jgwdrW.png

Yazı: Ev Yapımı Nefis Pizza
Yazar: @akkann

3W72119s5BjW4PvRk9nXBzqrPWMsMTjNrXDPFFf11i97KX9AcQmY1f13Y5D45kLcwKX2a5uN1hvQWrXNDJ38RuxjGMVNDjbfBSPW6amn7WJQhrjK4zkWWS.webp
Fotoğraf kaynak: @akkann

Eskiden en güzel yemekleri kadınların yaptığını düşünürdüm. Evlerde de genellikle mutfakta en çok vakit geçiren onlardı ne de olsa. Ama üç yıldır sıkı bir Masterchef izleyicisi olarak bu fikrim günden güne değişti. Zira erkek aşçıların ne lezzetli tabaklar çıkardığına şahit olmuştum.

Burada da yemek üzerine yapılan paylaşımlarda erkek aşçılara rastlamak keyifliydi benim için. Tıpkı @akkann ve o lezzetli görünen pizzası gibi. :)

Detaylı tarifleri ve her aşamada fotoğraflaması sayesinde mutfağa hiç girmemiş biri olsanız bile damak tadınıza uygun bir pizza yapabileceğinizi düşünüyorum.

Lezzetli bir pizza yemek için evinizden çıkmak zorunda değilsiniz. Şunu da belirtmek istiyorum tariften önce: Pizzayı kendiniz yaptığınızda sevdiğiniz malzemelerden bolca katabiliyorsunuz. Bu büyük bir ayrıcalık.
akkann

Eğer siz de benim gibi mantarlı tariflerden hoşlanıyorsanız, bu pizza tarifi tam size göre. Aramıza yeni katılan arkadaşlarımızdan biri olan yazarımızın diğer paylaşımlarına da göz atmayı ihmal etmeyin. ☘

C3TZR1g81UNaPs7vzNXHueW5ZM76DSHWEY7onmfLxcK2iPYk8FrNFaXZo2Ewyja6fn2BLVbeM9rJjpNF2NsDgVft9WEdPDDycdySpQMSLze98m4o9jgwdrW.png

Yazı: Ayder Yaylası'nda Horon Keyfi
Yazar: @baycan


2r8F9rTBenJQonvFkRsaKAi9fqQ1Q2oBjHpzftMNc8b5nzanvhNACBDMgGiYqmWouy811WdF1jwFpwXcDr9ojQcF3SSyJDpB1u3Z8BDxaz9kTDQ8syWYwSkNtcstLjXGi.webp
Fotoğraf kaynak: @baycan

Herkesin sevdiği, tanıdığı, bildiği sevgili @baycan'ı da anmasam olmayacaktı bu ilk yazımda. 🙆‍♀️
Günlerce, aylarca, belki de yıllarca bir araya gelinmese bile hep kaldığınız yerden devam eden dostluklar vardır. Araya engeller girse bile kalpteki o sevgi hep daim olmuştur. Baycan da öyle insanlardan biri oldu benim için. Yüreği o kadar sevgi dolu ki bu güne kadar hiç kimse hakkında kötü bir söz ettiğini duymadım. Bir o kadar da narin ve kırılgandır. Kimseyi üzmek istemediğinden kendisi üzülür de yine de belli etmez..
Umarım hep kendi gibi iyi insanlar olur etrafında ve onu mutlu eden. 💕

Geçtiğimiz günlerde Karadeniz'e eğitim amaçlı bir ziyareti oldu. Döndükten sonra parça parça paylaştı bizimle her karesini ve paylaşmaya da devam ediyor. :)
Daha önce de dediğim gibi "dizi izler gibi" bekliyorum seriyi tamamlamasını. 😽

Bu kez Ayder Yaylası'ndaki horon keyfini bize anlatıyor. Uzaklardan gelen tulum sesine yönelip Karadeniz şarkıları söyleyen gençlerin olduğu bir mekânı keşfederler. Keyifle dinlerken o coşkunun içine kendilerini kaptırıp halay çekmeye ve horon tepmeye başlarlar. Görsellerini de ekleyen arkadaşımız, sevdiği bir ezgiyi de bizimle paylaşıyor.

Karadeniz halkının misafirperverliği ve güler yüzü ile o güzel şivesi hepimizi mutlu etmişti. Nerede Karadeniz şivesiyle konuşan birini duysak hayran hayran onun o hoş şivesini dinliyorduk. 😊
Karadeniz ve halkı bize çok güzel sıcacık anılar bıraktı. Umarım bu güzel havayı tekrar yaşarım.
baycan

Karadeniz insanının misafirperverliğine dair bir şeyler okumayı ve gezi serisinin devamını benim gibi merakla bekliyorsanız; yazarımızın sayfasına uğrayabilirsiniz. ☘

C3TZR1g81UNaPs7vzNXHueW5ZM76DSHWEY7onmfLxcK2iPYk8FrNFaXZo2Ewyja6fn2BLVbeM9rJjpNF2NsDgVft9WEdPDDycdySpQMSLze98m4o9jgwdrW.png

Buraya kadar okuyan arkadaşlarıma ve yukarıda güzel yazılarını tanıtmaya çalıştığım yazarlarımıza teşekkür ediyorum. Umarım sizler de yazı sahiplerine yapacağınız yorumlarla, yanlarında olduğunuzu hissettirirsiniz.. 💐
Ayrıca seçtiğim kapak fotoğraflarının tasarımını yapan @mecurry'e de tekrar teşekkürler. 🌸


🏕🏕🏕🏕🏕

Hivers and Camping friends who wish to support, but don't have the time to curate for themselves can join the trail easily:

  • register your account at hive.vote
  • follow the Camping Club Hive curation trail -> campingclub
  • You want to support our project, you can either delegate or follow our curation trail campingclub - Thank you very much!

hive-117778.png

We welcome new users who have joined the CCH Community

In our growing group of participants all Camping friends are welcome

Curation By @visionaer3003 @my451r & CCH Team
Authorized by @sudefteri
Community Leaders

@campingclub CCH Curator
@mecurry CCH Raffle Manager
@dagobert007 Report Manager
@baycan CCH Contest Queen
@sudefteri Angel of the Team
@mehmetfix CCH Photography Contest King

Sort:  

Canım benim çok güzel bir inceleme ve öneri paylaşımı olmuş tek kelimeyle harika. Çok emek vermişsin. O güzel ellerine sağlık 🤗

Günlerce, aylarca, belki de yıllarca bir araya gelinmese bile hep kaldığınız yerden devam eden dostluklar vardır. Araya engeller girse bile kalpteki o sevgi hep daim olmuştur.

Benim de senin gibi kalben düşüncelerim ve duygularım. Seni hiç görmesem de sesini bile duymasam da birini sevmek için onu illa görmek gerekmiyor. Sen sevgini bana o kadar güzel hissettirdin ki 😍 duruşunla, naifliğinle sadece benim değil tüm tanıyanlarının sevgisini kazandın. @damla da sen de benim bu platformda sevdiğim ve değer verdiğim çok düşünceli , harika insanlarsınız. Sizleri seviyorum 💞. İyiki varsınız. 😍🙏

çok teşekkür ediyorum demekten başka bir şey gelmiyor elimden canım, senin gibi melek kalpli birinden bu sözleri duymak mutlu ediyor beni 💕

Benim de senin gibi kalben düşüncelerim ve duygularım. Seni hiç görmesem de sesini bile duymasam da birini sevmek için onu illa görmek gerekmiyor. Sen sevgini bana o kadar güzel hissettirdin ki

umarım bu sevgine layık olabilirim 🌷🌷

Layık olmak ne demek canım asıl ben senin sevgine layık olabilirim inşallah 🙏😍

Çok iyi öneriler olmuş gerçekten. Özellikle şu !PIZZA postu çok iyi bence.

teşekkür ederim, özellikle yazıları okuyup yorumlarınla onları desteklediğin için @mehmetfix
evet pizza harikaydı:)

Ben teşekkür ederim hak eden yazıları seçtiğin için. !PIZZA

Umarim CCH toplulugu tr yazilarinin ihtiyaç duydugu destegi saglayabilecek.

#cch topluluğu bundan önce olduğu gibi yine destek olmaya devam edecektir, yeter ki kaliteli yazılarımızın sayıları artsın 🌸

Çok teşekkür ederim. Öneriye sunulmak beni gerçekten gururlandırdı. Birbirimizi göremesek ve duyamasak da; yazılarımızla anlatmak istediklerimizi altın kalplerimize gönderdiğimizi düşünüyorum.

güzel yazılarınızla aramızda olduğunuz için asıl ben teşekkür ediyorum ☘

Birbirimizi göremesek ve duyamasak da; yazılarımızla anlatmak istediklerimizi altın kalplerimize gönderdiğimizi düşünüyorum.

benim için de öyle 🎶🎶

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @sudefteri.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

thanks @ecency 🏕🌾

Sosyal medya kullanmayı pek sevmiyorum. Bana çok yapmacık gelir. Ama burası farklı. Burayı farklı kılansa sizin gibi insanların varlığı. Bunu ilk Damla Hanım'da hissetmiştim. Sonra devamı hiç kesilmedi... Öncelikle güzel paylaşımınız sonrasında desteğiniz için teşekkür ederim.

Evet başka topluluklarda böyle şeyler var mıdır bilmiyorum ama bizim toplulukta birleştirici gücü olan insanlar var gerçekten. Bu durum gerçekten çok iyi.
Bu arada !PIZZA çok lezzetli olmuş! 🍕🍕🍕🍕

Haklısın Mehmet, hem birleştirici, hem de iyi kalpli insanlar çok sayıda var. Kelimeleri onların kalbinin birer tarifi...

burasının farklı olduğunu hissedebilmek herkese nasip olmuyor, ne mutlu 🤗
ben teşekkür ederim, güzel paylaşımlarınızın devamını dilerim 🌼

Geri dönerek güzel bir seçim yapmışsınız👍

teşekkür ediyorum, uğradığınız ve okuduğunuz için 🌾

Yazılarını okumak keyif vericiydi. Seni gördüğüme sevindim. Kısa bir süredir ben de buradayım umarım benim de daimi olur.

teşekkür ediyorum, umarım daimi olur ve güzel paylaşımlarını okuruz 🌸

Güzel seçimler...Tekrar hoşgeldiniz.

teşekkür ediyorum uğradığınız için 🌼

PIZZA!

PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
@mehmetfix(1/6) tipped @sudefteri (x1)

Please vote for pizza.witness!

teşekkürler @mehmetfix 🌼
ve @pizzabot 😋

Yazı yazmış olmana sevindim. :) 🌸

ben de okumuş olmana sevindim :)
teşekkürler yorumun için🌸🌾

Dear @sudefteri,

Do you mind supporting the HiveBuzz proposal for 2022 so our team can continue its work next year?
You can do it on Peakd, ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner.
https://peakd.com/me/proposals/199

We wish you a Happy New Year!