Geçti Gitti Diyelim 🤲

in CCH2 years ago (edited)
Herkese merhaba Hayatımın son iki haftası beni sarsan, günden güne neşemi alıp götüren, ruhu beslemeden yaşamanın boşluk hissini, hayatın tadının tuzunun olmamasının etkisini, sözde değil gerçekten yaşayınca toparlanması zor bir süreç olduğunu deneyimleyerek geçirdim ve halen geçiriyorum sürecim devam ediyor.. *** Hastane odamın manzarası

ilk günlerdeki kadar çok şükür kötü değilim..
Hastaneleri oldum oldasi hiç sevmem ama maalesef bir haftadır hastanede refakatçi olarak bulunmak beni çok etkiledi. Kendi hastalığımı unuttum.


IMG_20211201_105518.jpg


Bu hastalık bedenen değil ama ruhen beni çok sarstı. Zorlu ilk günlerini evde geçirdim ve ne zaman nasılsın ? deseler ağlayarak cevap veriyordum, aldığım nefes sanki yetersiz geliyordu evin bütün kapı pencerelerini açıyordum.
Maalesef sadece ben değil ailece Corona delta virusune yakalandık :(

IMG_20211201_105450.jpg

Beni tanıyanlar bilirler insanları hayatın pozitif yönüne bakmaları konusunda her zaman bir neden sunar ve motive ederim.
Yazımın başında da belirttiğim gibi ruhumu sanki söktü aldı benden bu hastalık.

Ruhsal durumum bu haldeyken, üzerine babamın koa rahatsizligi Corona da daha zorlu bir süreç olduğu için doktorlar gözetim altında tutmak istediler. Ve sonuç bir haftadır hastanedeyiz..

IMG-20211201-WA0008.jpeg

İyileşmek için motivasyon gerekli ama hastaneler bunun için hiç uygun bir yer degil. Tez zamanda iyilesip eski neşeli pozitif canan'a dönmeye niyet ediyorum..
Tüm hastalara acil şifalar dilerim 🤲

Mucizeler sağlık Bizlerle Olsun🪄

Uzercanan☘️


Hello to everyone
I spent the last two weeks of my life experiencing, and I am still going through, the feeling of emptiness of living without feeding our soul, the effect of the lack of salt in the taste of life, and that it is a difficult process to recover when we really live, not just by word of mouth. ..



Thank God I'm not as bad as in the first days..
I don't like hospitals, hospitals, but unfortunately, being in the hospital for a week as a companion has affected me a lot.



This disease shook me, not physically, but mentally. I spent the first difficult days at home and whenever they said how are you? I would answer by crying, it was as if the breath I took was insufficient, I was opening all the doors and windows of the house.
Unfortunately, not only me but my family got Corona delta virus :(

Those who know me know that I always give a reason and motivate people to look at the positive side of life.
As I mentioned at the beginning of my article, this disease seems to have taken my soul away from me.

While my mental state was in this state, doctors wanted to keep me under surveillance because my father had a koa illness and was caught in Corona. And the result is that we have been in the hospital for a week..

Motivation is necessary for recovery, but hospitals are not the right place for it. I intend to get well soon and return to the old cheerful positive canan..
I wish all patients a speedy recovery 🤲

Miracles and health be with us🪄

Uzercanan☘️

Sort:  

Çok geçmiş olsun canım. Acil şifalar diliyorum tüm ailene. İnşallah kısa sürede sağlığınıza kavuşacaksınız. Sen çok güçlüsün bunları da atlatacaksın. Birazcık sabır. Hepsi geçip gidecek yakında.

Sayenizde kafam dağılıyor yazışmaları okumak sizlerle sohbet etmek iyi geldi.. Guzel dileklerin ve sözlerin için çok ama çok teşekkür ederim 🥰 Sabredip sonunda eski güzel günlere kavusacagiz insallah 🤲

Nasıl gidiyor tedavi canım? Bugün biraz daha iyi misiniz?

Daha iyiyiz çok şükür, babamın oksijen seviyesini doktoru inşallah yeterli gorur yarın çıkarız.. 🤲 Ruhsal toparlanma için burdan çıkmam şart.. @damla ilgın ve alakan için çok teşekkür ederim 🥰🤲

O kadar iyi anlıyorum ki seni. Ben de birkaç ay önce aynı durumdaydım. Sık dişini biraz. Hepsi geçer yakında. Güzel haberlerini bekliyorum canım 🤗

Ben de birkaç ay önce aynı durumdaydım.
Bilmiyordum, sana da çok geçmiş olsun..

Sık dişini biraz. Hepsi geçer yakında. Güzel haberlerini bekliyorum canım 🤗

İnşallah güzel haberleri en kısa zamanda veririm. Desteğin o kadar önemli ki benim için. Bu zorlu süreçte yüreğimi ısıtıp, yüzümü guldurdugun için teşekkür ederim 🤲

Bugün nasılsınız Canancığım? Baban nasıl oldu?

Hepinize büyük geçmiş olsun. Allah tan şifa dilerim. Positiv düşünmek insanın bağışıklık sistemini güçlendirir, bu durumda positiv düşünmek çok zor olsada yine de ümitsizliğe karamsarlığa kapılmamak lazım.

Çok teşekkür ederim. İyileşmenin ilk kuralı motivasyon ve şuanda bunun için uğraşıyorum. 🤲

Geçmiş olsun. Psikolojik olarak ne kadar iyi durumda olursan o kadar kolay atlatırsın hastalığı. Allah şifa versin

Çok teşekkür ederim. Çok başarılı olamasamda Psikolojimi iyi tutmaya çalışıyorum 👍

Gecmis olsun.

Teşekkür ederim 🤲

Pozitif dilekler birakiyorum buraya.

Teşekkür ederim 🤲

çok çok geçmiş olsun canım, sana ve ailene tez zamanda şifalar dilerim 🙏💐

biz de ailecek çok kötü günlerden geçtik/geçiyoruz bazen ümitsizliğe kapıldığım zamanlar da oldu ama bir söz belki bir dua içimi o anda ferahlattı.

dilerim ki senin gibi pozitif olan ve etrafına o güzel enerjiyi dağıtan bir insanın da daha fazla güzellik ve olumlu haberler etrafını, aileni sarsın🙏

çok çok geçmiş olsun canım, sana ve ailene tez zamanda şifalar dilerim 🙏💐

Çok teşekkür ederim amin 🤲

biz de ailecek çok kötü günlerden geçtik/geçiyoruz bazen ümitsizliğe kapıldığım zamanlar da oldu ama bir söz belki bir dua içimi o anda ferahlattı.

Canım sana ve ailene de sıkıntılı zamanlarınızı feraha kavusturacak mucizeler ve güzelliklerle dolu günler dilerim. İyiliginiz sağlığınız mutluluğunuz daim olsun.

güzellik ve olumlu haberler etrafını, aileni sarsın🙏

Çok ama cok ihtiyacımız var amin diyorum 🤲

Çok geçmiş olsun çok üzüldüm… tez zamanda iyileşmeniz dileğiyle 🙏🏻

Teşekkür ederim.

tez zamanda iyileşmeniz dileğiyle 🙏🏻
Amin amin 🤲

Rabbim şafi ismiyle şifa versin güzel arkadaşım. Sizler ailecek güçlü insanlarsınız. Tez zamanda geçti gitti inşallah 🙏. Burada çok şükür iyileştik paylaşımını yazacaksın mutlu bir şekilde Allah ın izniyle 🙏

Burada çok şükür iyileştik paylaşımını yazacaksın mutlu bir şekilde Allah ın izniyle 🙏

Bu yazıyı bugün yazmak nasıl isterdim ama ne yazık ki bugün de taburcu olamadık. İnşallah en kısa zamanda güzel haberler vereceğim 🤲

Öncelikle geçmiş olsun canım. Tez vakitte bu durumdan kurtulursunuz umarım. Tabi ki geçecek gidecek hepsi ona inancım tam lütfen seninde olsun. Ne kadar pozitif olsak da bazen bu tür olumsuzluklara rastlayabiliyoruz bunlarda bir sınav sakın enerjini neşeni ve pozitifligini kaybetme canım. 🙏🤲

Tabi ki geçecek gidecek hepsi ona inancım tam lütfen seninde olsun.
🤲 Ne kadar bu durumun bilincinde olsam da ruhumu toparlayamamanin getirdi bir durum ve bunu daha önce hiç yaşamamıştım. Eski enerjimi pozitifiligimi geri kazanabilmek için neler mümkün ?
Desteğin için çok teşekkür ederim bana nasıl iyi geldiğini tahmin bile edemezsiniz 🤲❤️

Cok gecmis olsun biz esim ile grip oldugumuz halde 2 hafta da zor toparlandik sizi cok iyi anliyorum rabbim acil sifalar versin😔

Çok teşekkür ederim. Bı hastaligin bu denli psikolojimi yipratmasi asıl beni etkileyen bu oldu.. iyi dilekleriniz için tekrar teşekkür ederim. Sizlerede çok geçmiş olsun 🤲

Cok sagolun cok tesekkur ederim

Congratulations @uzercanan! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 10000 upvotes.
Your next target is to reach 11000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Saint-Nicholas challenge for well-behaved girls and boys
Feedback from the December 1st Hive Power Up Day
Hive Power Up Month Challenge - Winners List