CCH Photography Contest *8 Theme "Old travel experience Curation Trail

in CCH2 years ago
The Camping Club Hive Photography Contest *8 Theme "Old travel experience Curation Trail

CCHContest8CurationTrail.jpg


Hello dear camping friends

Join the Camping Club Hive Curation Trail to Support Camping friends on Hive!

Every single HP in our trail counts and thus the Camping Club Hive highly values every Hiver who decides to support our trail, no matter the size their stake.

Hivers and Camping friends who wish to support, but don't have the time to curate for themselves can join the trail easily:

  • register your account at hive.vote
  • follow the Camping Club Hive curation trail -> hive-117778
  • You want to support our project, you can either delegate or follow our curation trail hive-117778 - Thank you very much!
In our growing group of participants all Camping friends are welcome 🙂

hive-117778.png

The Camping Club Hive Photography Contest *8 Theme "Old travel experience" Curation Trail

CCHLine.png

Camping Club Hive CCH

Sort:  

Merhaba şimdilik 25 HP delege ettim gücüm arttıkça daha fazla delege edeceğim destekleriniz için teşekkür ederim 🙏 bu arada traile de katıldım. 😊Gücümüzün kat kat artmasını diliyorum 🙏

İlginiz için teşekkür ederim. HP'nin ne kadar olduğu önemli değil. CCH'ye olan ilginiz benim için önemli. CCH Trail'e katıldığınız için sevindim. 🙂

Cch topluluğunda yazı paylaşmak benim için çok keyifli, gezmeyi seven biri olarak bu toplulukta gezdiğim gördüğüm yerleri sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Ayrıca destekleriniz için çok teşekkür ederim. Benim için gerçekten büyük bir motivasyon oluyor. Daha çok yazı yazma isteğim geliyor. 🤗 hatta başka toplulukta paylaşmış olduğum yazımı bile oylamışsınız bu beni gerçekten çok mutlu etti. İnşallah verdiğiniz oylarla gücüm arttırıp traile daha fazla destek olmaya çalışacağım Çok teşekkür ediyorum tekrardan 🙏

Merhabalar @baycan arkadaşım aracılığı ile trailimize ben de katıldım. 🤗

Hayırlı olsun güzel arkadaşım inşallah güzel yazılarını bekliyoruz 🙏😍

Ben de bugün katıldım traile :) yeni olduğum için gelen ödüllerden delege edeceğim

Hayırlı olsun 🤗 yardımcı olabileceğim bir şey olursa sorabilirsiniz

TR üyelerinin bir MOD a ihtiyacı var CCH de 🙂

Tabii ki elimden geldiğince yardımcı olurum 🙈 daha önce mod deneyimim var, bir çok projede @damla ve @sudefteri ile birlikte güzel işler yaptık. ☺️

Discord

Herzaman bulunmuyorum 🙂

bu güzel projeden @baycan senin sayende haberdar oldum:)
sen üstlendiğin her işi başarırsın canım sana güveniyorum 🌼
@visionaer3003 🙂

Bugün eşimi de üye yaptık ve trailinizi takibe aldık. Yakında tüm aile üyelerimle burada olabiliriz 🤗

Merhabalar platformunuzdan @baycan sayesinde haberdar oldum.bu platformda da sizlerle beraber gelişmek isterim benide takıma alırsanız sevinirim.

Katılan herkese kapımız açık 🙂

Thanks a lot

Hayırlı olsun güzel paylaşımlarınızı bekliyoruz:)🙏

abi #cent tagını da kullan ve cent token kazan

kürasyon kuyruğuna katıldım. Şimdilik küçük bir hp delege ettim. Çok rc sorunu yaşıyorum düzeldikçe delege ederim inşallah

Merhaba trailinize katıldım az miktarda olsa şimdilik 25 HP delege ettim. Hep beraber güzellikleri yaşamak niyetiyle diyorum @visionaer3003 🤲Teşekkürler..😊