Sort:  

İşte bu!

Edebiyat neyi bekliyordu ki 4 aydır anlamak zor doğrusu.

!ENGAGE 50

Ben de anlamadım neyi beklediğimi... Hep boş mu geçti, hayır. Bir sürü şey oldu.

Ben seni zaten pek sevmezdim. Ama olmayınca da biraz özledim sanki 😀

Arada yaz bari seni @sahinadm 'e şikayet edecek konum olsun

Onu be yarattım, beni ona şikayet edemezsin. :))

Onu ben yarattım, beni ona şikayet edemezsin. :))

😀

mentionlarına da bak arada
her iki hesapta

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Kızlar gelin edebiyata fırça atalım. 4 aydır kayıptı 😂

@sudefteri @tugbabeauty

:)) geldim
sonunda ortaya çıkmış @edebiyat :)

8 aydır kimsenin yazısına tek bir yorum bile atmamış biliyormusun

şimdi bir de gelip "selam verdim rüşvet değil diye almadılar" deyip ağlar bu 😀

8 aydır kimsenin yazısına tek bir yorum bile atmamış biliyor musun

nee🙅‍♀️
bunu hiç beklemezdim çok ayıp cık cık cık

şimdi bir de gelip "selam verdim rüşvet değil diye almadılar" deyip ağlar bu 😀

haha kesin der bu :D
@edebiyat duy bunu💤

@sudefteri, sen yapma bari. Edebiyat seversin sen, değil mi :))

maalesef yaptım bile:))
ee hak etmişsin 🤷‍♀️

Sen görürsün. :))

Sen de :))

🙋‍♀️

Bir de milleti mi topluyorsun üstüme. :))

Ahaha @damla 'nin askerleriyiz @edebiyat onu kızdırma 😋

Ben sadece şiir yazdım. :))

Çok güzel🌷

işte bu ya niye kıvranıp duruyordun ki kaç gündür 🤷‍♀️
bunun üstüne bir şey eklemeye gerek mi var:)
çok iyii

göstermelik 1-2 yorum atıp kaçıyor. mention falan atıyoruz hiç bakmıyor bile 😀

resim.png

evet :)
başkasına 8 aydır yorum atmamış demiştin ben de şaşırmıştım ama benim yoruma bile bir şey yazmamış, üzdü:)
@sahinadm haberin var mı senin :)

karalisteme alacağım onu böyle yaparsa 😂

güldüm :D
bakalım neler diyecek:)

Hive arayüzüne blacklist eklendi ya. O anlamda. Genel olarak yani. Artık herkes herkesi karalisteye alabiliyor 😀

Neeeyy! Kara Liste mi? Geldim geldim! :))

başkasına 8 aydır yorum atmamış demiştin ben de şaşırmıştım ama benim yoruma bile bir şey yazmamış, üzdü:)
@sahinadm haberin var mı senin :)

@edebiyat bu ondan her şey beklenir, @sudefteri, ben sana yorum atarım sıkma canını. :))