Добро утро с Hive...

in Photography3 years ago (edited)

Добро утро на Hive bulgaria 🇧🇬

Постави твоя пост с коментар под този пост...


Денят започва със сутришната ни разходка...
Няма Чико все още гледаме слънцето как изгрява...
Хората отиват на работа, деца на училище...
И си мисля...

Хората продават си времето за няма и нищо, просто хартия...
Без да имат време да си отгледат децата и да им предадат-знания/ценности които те смятат за добре, а вместо има система която ги учи и образова...

Човешката раса/цивилизация е единствения животински вид които не се грижи и възпитава сам малките си, а ги дава на друг индивид да го направи.

Много хора казват и говорят:
Аз те отгледах...
Аз те възпитах...

  • Не, не, не беше така...

Бях в система която ме възпита и научи на каквото тя смята за добре.

Първите 7г на едно дете са най-важните защото тогава влизат програмите за живота, които трябва да бъдат дадени от семейството, а не система по начин които тя смята за добре.

Ето я Гуру наблюдава реалността...

img_3374.heic


Изгрева...

img_3378.heic


Спокойствието, тишинта...

img_3379.heic


За всеки който иска да се пръседини към #Hive мрежата моля цъкни картниката с "Първи стъпки в #Hive" и изпълни всички стъпки от 1 до 5 като изгледаш и видео материала да разбереш какво е #Hive

VE.jpg


izhpw2.jpg

Sort:  

Добро утро . Ето моя пост ТУК

Добро Тито ;)

Добро утро и от мен - Тук

Добро утро Иван ;)

Добро утро от мен тук 💃

@alicewonderyoga оправи го че не се цъка ✌️

при мен става 💃

или е в моя компютър 😅

А сега видях, изглежда си го направила на курсив и не излиза синьо, иначе се цъка

тъй лии, при мен е синьо: image.png

Добро утро Алис ;)

добро :)

Добро утро @iliyan90 🌞😊
Ето и моят пост ТУК

Добро утро ;)

Добро утро и от мен @iliyan90 и
моят пост е # Тук

Добро утро Чичо Митко Да видя какво си ни приготвил днес :)

Добро утро и от мен Тук 👈🏽

Добър ден

Здравейте , ето го и моят пост ТУК

Супер си вакето

Много точни разсъждения @iliyan90, и аз си ги мисля доста често. Като в матрица сме и много малко хора успяват да надигнат глава и да погледнат извън нея. Модерните роби, консуматори... някак тъжно е... !
А най-жалкото е че така губим връзка с най-ценното!
Може би за това Света стана толкова меркантилен, циничен и 'болен'...

Така е много неща има над които трябва да се замисли човечеството...

Моя ден ТУК
🙏

Супер ;)

Добро утро
Ето мен и мен

Тук

Лято наближава ;)

Много си прав а написаното в поста

Мхм ;)
Въпрос на гледна точка и възприятие ;)

Моята е подобна, но за жалост системата като цяло е доста сбъркана

Много е сбъркана ;)

Тя не сбъркана е направена така умишлено ;)