Harvesting thyme in summer / Збір чебрецю літом(En/Ua)

in Natural Medicine11 months ago

Hi to all. I want to tell you about a wonderful plant. When I was a student, I went hiking in the mountains with my friends from the student fraternity. We lived in tents, cooked food on the fire, and even then I tried thyme tea for the first time. I liked its taste and aroma. Now every year I collect these purple flowers and dry them in the air. If desired, I can make a scented tea and consume it before going to bed.

Привіт усім. Хочу вам розповісти про чудову рослину. Колись я студенткою ходила в похід в гори разом з друзями з студентського братства. Ми жили в палатках, готували на вогнищі їжу, і ще тоді я вперше спробувала чай з чебрецю. Я полюбила його смак і аромат. Тепер щороку я збираю ці фіолетові квіточки і висунув на повітрі. За бажанням я можу завадити запашний чай і споживати його перед сном.

Колись це місце за селом було встелене фіолетовим килимом чебрецю. Зараз рослина зникає. Лише кілька невеличких галявин залишилося. Решту або люди знищили, або корови, яких виводять сюди пастися. Усім хочеться лікувальних властивостей отримати. Адже чай з чебрецю допомагає вилікувати кашель, протимікробний, заспокійливий, протибольовий засіб.

Once this place behind the village was covered with purple carpet thyme. Now the plant is disappearing. Only a few small clearings remained. The rest were either destroyed by humans or by cows that are brought here to graze. Everyone wants to get healing powers. After all, thyme tea is ready to cure a cough, it is an antimicrobial, sedative, and pain reliever.

Я швиденько ножицями пообтинала квіточки. Бджоли збирають з квіток пилок. Мабуть цілющий цей мед буде. Ще кілька хвилин я стояла і розглядала все довкола. Коли я була малою дівчинкою, то все здавалося просторішим, більшим. Зараз в мене інші відчуття, я ціную можливість бути там, де моє серце і моє коріння. Нарешті я вдома і в єдності з природою, яка мене надихає до життя.
Дякую всім за увагу, сподіваюся, що мій допис буде для вас корисним і цікавим. До зустрічі знову.

I quickly cut the flowers with scissors. Bees collect pollen from flowers. Perhaps this honey will be healing. I stood for a few more minutes and looked around. When I was a little girl, everything seemed more spacious, bigger. Now I have a different feeling, I appreciate the opportunity to be where my heart and my roots are. Finally, I am at home and in unity with nature, which inspires me to live.
Thank you all for your attention, I hope that my post will be useful and interesting for you. See you again.

Sort:  

Чудові краєвиди! Природа дарує нам свою красу а разом з тим лає можливість почерпнути цілющі властивості з своїх дарів. Чебрець одна з таких трав. Запах неповторний в цієї маленької фіолетової каітки.

Чудові краєвиди! Природа дарує нам свою красу а разом з тим лає можливість почерпнути цілющі властивості з своїх дарів. Чебрець одна з таких трав. Запах неповторний в цієї маленької фіолетової каітки.