You are viewing a single comment's thread from:

RE: A great healthy snack instead of chips - dried apples / Świetna zdrowa przekąska zamiast czipsów - suszone jabłka

in Foodies Bee Hive3 years ago

Pożyczyłam kiedyś suszarkę do grzybów /warzyw/owoców i ususzyłam sobie sporą ilość jabłek. I muszę przyznać, że w moim przypadku to kompletnie nieopłacalne działanie, suszy się to długo a zjada błyskawicznie, bo są tak przepyszne 😁 myślałam, że w piekarniku trwa to też długo, ale jeśli wystarczy godzinka to może wypróbuję 😋

Sort:  

W sumie może też pożyczę od kogoś suszarkę ;) Bo z suszarki pewnie wyjdą najsmaczniejsze. Te jabłka z mojego posta robiła mama mojego chłopaka. Ma piec starego typu, opalany drewnem i kładła jabłka na nim. Wyszły przepyszne. Co do długości suszenia jabłek w piekarniku, w tym artykule piszą, że są dwie opcje, albo suszenie przez 3h w temp. 50-70 stopni Celsjusza, albo godzinę, półtorej w temp. 100-150 stopni, z uchylonymi drzwiczkami i sprawdzaniem, czy się nie spalają.