You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cheese and sausage rolls!

επειδη κατι τετοια τα φτιαχνω κ τα τρωω σε μια μερα :P στον φουρνο σε τι το βαλες, αεροθερμο? πανω κατω?
επισης για γεμιση εχεις καμια καλη προταση?

Sort:  

Στον αέρα το είχα.
Για γέμιση που λες, έβαλα φέτα και λίγο τριμμένο γκούντα, πιπέρι κι ένα αβγό... Θα ταίριαζε και φιλαδέλφεια με γραβιέρα αλλά δεν είχα... Εγώ που λες για να μην τα τρώμε με τη μία τα μοιράζω :Ρ Έστειλα σε μάνα και πεθερά κι έβαλα και λίγα κατάψυξη για καμιά βραδινή λιγούρα να έχουμε καβάτζα, χαχαχα!

έβαλα φέτα και λίγο τριμμένο γκούντα, πιπέρι κι ένα αβγό.

τετοια βαζω κ εγω κ γιαουρτι μαζι! με φιλαδελφεια κ γραβιερα δν εχω δοκιμασει παντως

:Ρ Έστειλα σε μάνα και πεθερά κι έβαλα και λίγα κατάψυξη για καμιά βραδινή λιγούρα να έχουμε καβάτζα, χαχαχα!

εγω ειμαι κοιλιόδουλος :P