Cheese cupcake - the flavors of childhood / Babeczka serowa - smaki dzieciństwa

1.jpg

I walked into the little grocery store yesterday, which I last visited many months ago. I wanted to buy something sweet. And it turned out that in this inconspicuous shop there were sweets that I usually do not find in larger stores or supermarkets, e.g. cheese muffins that I last ate many years ago, which my mother often brought home after work, cupcakes that remind me of the flavors of my childhood.

Weszłam wczoraj do małego sklepu spożywczego, w którym byłam ostatni raz wiele miesięcy temu. Chciałam kupić coś słodkiego. I okazało się, że w tym niepozornym sklepie były słodkości, których zazwyczaj nie spotykam w większych sklepach, czy supermarketach, m.in. babeczki serowe, które ostatni raz jadłam wiele lat temu, które moja mama przynosiła często do domu po pracy, babeczki, które przypominają mi smaki dzieciństwa.

3a.jpg

It was a wonderful discovery! Mom was buying this cupcake at the store at work. First, the cupcake, apart from the cheese one, had a jam filling and always eating it, like in a donut, I was waiting for this filling, I liked it very much. Unfortunately, the filling of the cupcakes has changed over time. There were only cheese ones, no jam. Imagine that the cupcake she bought yesterday had a cheese and jam filling. So my favorite :)

To było cudowne odkrycie! Mama kupowała tą babeczkę w sklepie u siebie w pracy. Babeczka najpierw oprócz serowego miała też nadzienie z konfiturą i zawsze jedząc ją, podobnie jak w pączku czekałam na to nadzienie, bardzo mi smakowało. Niestety z czasem zmienił się skład babeczek. Były tylko serowe, bez konitury. Wyobraźcie sobie, że ta babeczka, którą wczoraj kupiła miała nadzienie z serem i konfiturą. Czyli to moje ulubione :)

4a.jpg

Did you have such unexpected discoveries in your adult life? Something sweet or not sweet that you liked in childhood, found by accident in some store? :)

Mieliście takie takie niespodziewane odkrycia w dorosłym życiu? Coś słodkiego, albo niesłodkiego co lubiliście w dzieciństwie znalezione przypadkowo w jakimś sklepie? :)

5a.jpg

Sort:  

Uuh I love cheese cupcakes ❤️❤️