Salad with BBQ Sauce! (EN/TR) Barbekü Soslu Salata Yaptım!

-EN

Hello to everyone! How are you? I hope you are fine. I am very well. I'm in high spirits these days. I try to make time for everything and everyone. It makes me tired, but I still don't give up on it. The more I act like this, the better life gets. Everything really wears me out when I'm depressed and tired. Fortunately, today is not such a day.

I shared a salad recipe on Monday. I think it was a good salad recipe. Today I am here to share a salad recipe again. Actually, I did not think that I would write a recipe article while making this dish. That's why I didn't take photos of the materials and all the stages. It was a dish I made with random ingredients. I suddenly wanted to eat something. But I didn't know what I wanted to eat. I also wasn't energetic enough to deal with a difficult-to-make meal. I went to the kitchen and thought, what can I do? I had the idea to make a simple salad. Then, "I wonder if I should prepare the sauce?" The thought crossed my mind. Finally, I cooked the ready-made meatballs I bought from the market. These meatballs are very spicy, but I still like the taste. I guess no one else likes these meatballs at home but me. That's why when I cook these meatballs, no one eats it but me.

The idea of ​​yoghurt dressing in salad may not appeal to you. Right now I don't think it's a very bright idea either. But when I ate the salad I made, I was very pleased with it. So you can try too. You can also put things like mustard and garlic if you want, but I didn't use it. You are the cook in your kitchen and you are the person who will make sure the food is good. I will not give a recipe in list form. Therefore, you can design the dish the way you want. You can add the ingredients you want from the extra or remove some ingredients from the ingredient list. After talking so much, let's take a glance at the recipe!

Salad with BBQ Sauce

Ingredients

Lettuce
Carrot
Onion
Yogurt
Barbeque sauce
Mayonnaise
Sumac
Thyme
Meatball

Steps

Finely chop the lettuce and onion. Grate the carrot and mix all the ingredients in a deep bowl.

1.jpg

To prepare the sauce, mix the other ingredients until you get a smooth consistency.

2.jpg

Add the spices. Now your sauce is ready.

3.jpg

Add the sauce to the lettuce and mix.

4.gif

That's it. Serve the fried meatballs with your salad and decorate your meal. Bon Appetit!

5.jpg

-All photographs are my own, unless otherwise stated.

-TR

Herkese Merhaba! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben çok iyiyim. Bu aralar moralim oldukça yüksek. Her şeye ve herkese zaman ayırmaya çalışıyorum. Bu beni yoruyor ama yine de bundan vazgeçmiyorum. Ben böyle davrandıkça hayat daha güzel bir hal alıyor. Depresif ve yorgun olduğum zamanlar gerçekten her şey beni yıpratıyor. Neyse ki bugün böyle bir gün değil.

Pazartesi günü bir salata tarifi paylaşmıştım. Bence güzel bir salata tarifiydi. Bugün yeniden bir salata tarifi paylaşmak için buradayım. Aslında bu yemeği yaparken bir tarif yazısı yazacağımı düşünmemiştim. Bu yüzden malzemelerin ve tüm aşamaların fotoğraflarını çekmedim. Rastgele malzemelerle yaptığım bir yemekti. Aniden bir şeyler yemek istedim. Ama ne yemek istediğimi bilmiyordum. Ayrıca yapımı zor bir yemekle uğraşacak kadar enerjik de değildim. Mutfağa gittim ve ne yapabilirim diye düşündüm. Aklıma basit bir salata yapma fikri geldi. Daha sonra "Acaba sos hazırlamalı mıyım?" düşüncesi aklımdan geçti. Son olarak da marketten aldığım hazır köftelerden pişirdim. Bu köfteler çok baharatlı ama ben yine de tadını seviyorum. Sanırım evde benden başka bu köfteleri seven yok. Bu yüzden bu köftelerden pişirdiğim zaman benden başka yiyen olmuyor.

Salatada yoğurtlu sos fikri size pek hoş gelmemiş olabilir. Şu an ben de çok parlak bir fikir olduğunu düşünmüyorum. Ama yaptığım salatayı yerken bundan çok memnun kalmıştım. Bu yüzden siz de deneyebilirsiniz. Siz isterseniz hardal,sarımsak gibi şeyler de koyabilirsiniz ama ben kullanmadım. Mutfağınızda aşçı sizsiniz ve yemeğin güzel olmasını sağlayacak kişi de sizsiniz. Liste şeklinde bir tarif vermeyeceğim. Bu yüzden yemeği istediğiniz şekilde dizayn edebilirsiniz. Ekstradan istediğiniz malzemeleri katabilir ya da malzeme listesinden bazı malzemeleri çıkarabilirsiniz. Bu kadar konuştuktan sonra haydi bir de tarife göz atalım!

Barbekü Soslu Salata

Malzemeler

Marul
Havuç
Soğan
Yoğurt
Barbekü Sos
Mayonez
Sumak
Kekik
Köfte

Adımlar

Marul ve soğanı ince ince doğrayın. Havucu rendeleyin ve tüm malzemeleri derin bir kasede karıştırın.

1.jpg

Sosu hazırlamak için diğer malzemeleri pürüzsüz bir kıvam elde edene kadar karıştırın.

2.jpg

Baharatları ekleyin. Artık sosunuz hazır.

3.jpg

Sosu marulun üzerine ekleyin ve karıştırın.

4.gif

İşte bu kadar. Kızarttığınız köfteleri salatanız ile servis edin ve yemeğinizi süsleyin. Afiyet Olsun!

5.jpg

-Tüm fotoğraflar bana aittir.

Sort:  

Güzel pratik bir salata olmuş. Adım Adım güzel anlatmışsın. Salatada sos vazgeçilmezim. Köfte ile birlikte yenmesi de çok lezzetli olmuştur. Ellerine Sağlık.

Salatada sosu ben de çok seviyorum. Özellikle zeytin yağı ve kekikle hazırlanan soslar enfes oluyor.

Ben salatada barbekü sos ve sezar sos çok severim. Bir ara kendim sezar sos yapmaya çalıştım ama çok başarısız bir şey ortaya çıkınca bir daha asla sezar sos yapmamaya karar verdim. 😂😂😂
!LUV !PGM

Sent 0.1 PGM tokens to @princeofbeyhive

remaining commands 2

Buy and stake 10 PGM token to send 0.1 PGM per day,
100 PGM token to send 0.1 PGM three times per day
500 to send and receive 0.1 PGM five times per day
1000 to send and receive 0.1 PGM ten times per day

image.png
Discord image.png

Support the curation account @ pgm-curator with a delegation 10 HP - 50 HP - 100 HP - 500 HP - 1000 HP

Get votes from @ pgm-curator by paying in PGM, here is a guide

Create a HIVE account with PGM from our discord server, here is a guide

I'm a bot, if you want a hand ask @ zottone444

Hayatım o zaman sen değil tarif başarısızdır. Çünkü senin saf yetenekten oluştuğunu hepimiz biliyoruz. Gordon Ramsay mutfakta getir götürünü yapar.

Aaa aynen öyle bu arada. Tarif başarısız ama ben başarılıyım. Bu arada Remzi' nin tariflerinin çoğunu beynimde ben yaptım aslında 😂
!PGM

Sent 0.1 PGM/LVL tokens to @princeofbeyhive

remaining commands 2

Buy and stake 10 PGM token to send 0.1 PGM per day,
100 PGM token to send 0.1 PGM three times per day
500 to send and receive 0.1 PGM five times per day
1000 to send and receive 0.1 PGM ten times per day

image.png
Discord image.png

Support the curation account @ pgm-curator with a delegation 10 HP - 50 HP - 100 HP - 500 HP - 1000 HP

Get votes from @ pgm-curator by paying in PGM, here is a guide

Create a HIVE account with PGM from our discord server, here is a guide

I'm a bot, if you want a hand ask @ zottone444

Son olarak da marketten aldığım hazır köftelerden pişirdim. Bu köfteler çok baharatlı ama ben yine de tadını seviyorum. Sanırım evde benden başka bu köfteleri seven yok.

Ben de marketteki hazır köfteleri sevmiyorum. Tadı çok tuhaf geliyor. Ama tabi köfte yapmaya üşendiğimde ve hamburger yapmak istediğimde hamburger köftesi alıyorum. :)

Yemek tarifine başlamadan önce yazdığın kısımları okumak güzel. Onları daha da uzun yaz bence. 😄

Yemek tarifine başlamadan önce yazdığın kısımları okumak güzel. Onları daha da uzun yaz bence.

Aslında önceden daha uzun yazıyordum. Ama bazen ya yazamıyorum ya da gereğinden fazla uzattığımı düşünüyorum. Demek ki yanlış düşünüyormuşum :D.

Waaaww bu salatadan öte harika lezzetli bir yemeğe dönüşmüş 😋gerçekten nefis görünüyor tadının enfes olduğuna eminim ellerine sağlık. 🤗🙏🌈 Tarif burada nasıl olsa kayıtlı bir gün yaparım.

Beğenmenize sevindim. Uğradığınız için teşekkürler 🌸.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @princeofbeyhive.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more