[Trliste Contest] My Hive Goals for the Future/Geleceğe Yönelik Hive Hedeflerim

in Hive TR2 years ago (edited)

Hello everyone. I am creating this content for participation in the contest organized by @trliste under the leadership of @damla. First of all, I would like to thank @damla, the sponsor @ecency, @emrebeyler, @deathwing and @curie for organizing this contest without expecting anything in return. I invite @kirazay, @gokturk70 and @snlbaskurt to participate in this beautiful event.

Herkese merhaba. Bu içeriği @damla öncülüğünde @trliste'nin düzenlediği yarışmaya katılım için oluşturuyorum. Öncelikle bu yarışmayı hiçbir karşılık beklemeksizin organize eden @damla'ya, sponsor olan @ecency'ye, @emrebeyler'e, @deathwing'e ve @curie'ye teşekkürlerimi sunarım. Bu güzel etkinliğe katılmaları için @kirazay, @gokturk70 ve @snlbaskurt'u davet ediyorum.

I decided to participate with the topic where I can explain my plans and goals about hive, which is the 3rd title of the competition topics.

Ben yarışma konularından 3. başlık olan hive ile ilgili plan ve hedeflerimi anlatabileceğim konu ile katılmaya karar verdim.

First, let me tell you a little about my current situation. Right now, I am actively using @taseli account with this account. I use @taseli account for Cent Token curation. I have 50,000 staked Cent Tokens there. I use this account to share content, collect Hive Power and curate. I currently own 3,333,333 Hive Power. I specifically set this up by doing 18 Hive Power Ups tonight. I love numbers like this.

Öncelikle mecut durumumdan biraz bahsedeyim. Şu an burada, bu hesabım ile beraber @taseli hesabını aktif olarak kullanıyorum. @taseli hesabını Cent Token küratörlüğü için kullanıyorum. Orada 50.000 stake edilmiş Cent Tokenim var. Bu hesabımı ise içerik paylaşmak, Hive Power biriktirmek ve küratörlük yapmak için kullanıyorum. Şu an 3,333.333 Hive Power'a sahibim. Bunu bu akşam 18 Hive Power Up yaparak özellikle ayarladım. Böyle sayıları seviyorum.

My goals for the future are as follows; I am targeting 3,400 HP for the end of July and 5,000 HP for the end of 2022. These are my short and medium term goals. In the long run, I want to be here as a whale by reaching 100,000 HP. However, I have to express that, unless there is an extra situation, it seems quite difficult to reach my own HPs to 100,000 even in the long run. But I want to achieve this in the future, even with delegation.

Gelecek ile ilgili hedeflerim ise şöyle; Temmuz ayı sonu için 3,400 HP, 2022 yılı sonu için 5,000 HP hedefliyorum. Bunlar kısa ve orta vade hedeflerim. Uzun vadede ise 100,000 HP'ye ulaşarak balina olarak burada yer almak istiyorum. Ancak şunu ifade etmem lazım, ekstra bir durum olmadıkça kendime ait HP'lerimi 100,000'e ulaştırmak uzun vade için bile oldukça zor görünüyor. Ancak bunu ileride delegasyon ile bile olsa başarmak istiyorum.

My thoughts on tribal investments vary. Sometimes I decide to invest in some. But soon I give up for some reason. For now, I am determined to continue my Cent curation. Of course, there are tribes that I would like to add to this. Leofinance and Tribaldex.blog come first. But I have to wait for my financial situation to improve a bit before I start investing and curating these tribes.

Kabile yatırımları ile ilgili düşüncelerim değişkenlik gösteriyor. Bazen bazılarına yatırıma karar veriyorum. Ama kısa süre sonra bazı sebeplerle vazgeçiyorum. Şimdilik Cent küratörlüğümü devam ettirmekte kararlıyım. Bunun yanına eklemek istediğim kabileler elbette var. Leofinance ve Tribaldex.blog başta geliyor. Ancak bu kabilelere yatırım yaparak küratörlüğe başlamam için finansal durumumun biraz düzelmesini beklemem gerekiyor.

I want to support both the TR community and other communities that are doing great work by reaching the Hive Power I want here. I hope I do. Take care of yourselves. See you.

Burada istediğim Hive Power gücüne ulaşarak hem TR topluluğunu hemde harika işlere imza atan diğer toplulukları desteklemek istiyorum. Umarım yaparım.
Kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere.

Sort:  

Umarım hedeflerinize ulaşırsın.

Thank you for your contribution to the contest, and I'm glad to see that you're participating! I think it will take time until your goals are reached, but I believe you are well on track to achieving them. 🐳 I'm sure with your motivation and positive attitude towards the project, you'll make it happen. Good luck in the contest!

Güzel sözlerin, katkıların ve katılımın için teşekkür ederim 🌼

Destekleriniz ve motive edici sözleriniz için teşekkürler. Umarım @trliste projesi de bizler de hedeflerimize ulaşırız. 👍

You have really good goals, I hope you achieve them and have better ones. 👍🏻

Teşekkürler.

Balina olmak isteyen topluluk üyelerimiz bu hedefini gerçekleştirip bu yolla arkadaşlarına da destek olmak istiyor. Ne güzel bir düşünce... Yolunuz açık olsun.

Teşekkürler.

Hedeflerine ulaşacağına ve o gün en az senin kadar mutlu olacağıma inanıyorum başardığında.Şuan da oldukça başarılı ve mütevazi örnek birisin Hive için. Başarılarının devamını dilerim👏👏👏

Teşekkürler. 👍

Yarışmamıza katıldığın için teşekkürler. Başarılar 🙂

@tipu curate

Teşekkürler. 👍

I appreciate your progress and efforts on HIVE. I hope you are being an example for newbies here. Thanks for the post.

Thank you so much.

hedeflerinize ulaşacağınıza hiç şüphem yok. Eminim çok daha iyisini yapacaksınız. Güzel paylaşım için teşekkürler.

Güzel yorumun için ben teşekkür ederim.

burada geleceğe yönelik yapılan planları ve hayalleri okumayı seviyorum.

Uzun vadede ise 100,000 HP'ye ulaşarak balina olarak burada yer almak istiyorum.

umarım en yakın zamanda hedefinize ulaşırsınız, başarılar dilerim ✌🏻
ve yarışmada da bol şanslar ☘🐳

Güzel yorumunuz için teşekkürler. Umarım hep beraber yolumuza devam ederiz.