GARAN Ve HALKB Grafiklerimi Güncelledim

in Hive TR2 years ago

Merhaba. Arada geçmişe göz gezdirip neler olup bittiğine bakmak hoşuma gidiyor. Bu paylaşımda Garanti Bankası ve Halkbank şirketlerinin hisse grafiklerine yer vereceğim. Geçtiğimiz Nisan ayında bu şirketlerin pay senedi grafiklerini paylaşmıştım. Aslında buna geçmişe göz gezdirmek denmez. Halkbank'ın hissesini çok az takip ettim. Ancak GARAN'ı sürekli olarak takip ettim. Bazı fiyat hareketlerinden yararlandım. Şimdiki aklım olsaydı ikisini de alıp tutardım🤣

Gelelim grafiklere. Önceki paylaşımlarda olduğu gibi, şirketlerin hisse grafiğini TL bazında paylaşacağım. Daha sonra Dolar bazında grafiklerin ekran görüntüsünü ekleyeceğim. Önce GARAN grafiği gelsin. Veriler Tradingview sitesinden.

Aşağıda 7.12-5.95 TL fiyat aralığında geniş bir arz-talep bölgesi bulunuyor. Yukarıdaki arz-talep bölgesi ise 15.14-14.38 TL fiyat seviyesinden geçiyor.

Yukarıdaki grafik dolar bazlı ve önceki gibi bir haftalık zaman diliminden. Gelelim Halkbank grafiklerine.

Aslında daha önce yaptığım paylaşımdaki grafiği kopyalayıp buraya yapıştırsam olurmuş :) Yukarı grafik aylık zaman diliminden. Aşağıda 4.82-3.21 TL fiyat aralığından geçen geniş bir arz talep bölgesi bulunuyor. Yukarıdaki arz-talep bölgesi ise 13.77-15.81 TL fiyat aralığından geçiyor. Çizdiğim paralel alan ihlal edilmiş durumda. Yukarı yönlü trend devam ederse daha önceki zirveler direnç görevi üstlenecek. Aşağıdaki grafik ise dolar bazlı. Ve bir aylık zaman diliminden.

Önceki grafik paylaşımları:
https://peakd.com/hive-124065/@anadolu/garan-grafik-analizi
https://peakd.com/hive-124065/@anadolu/halkb-grafik-analizi

YTD. :) Ben yatırım danışmanı değilim. Bu paylaşım bir yatırım tavsiyesi değildir. Yatırım kararlarınızı maddi, psikolojik durumunuza göre kendiniz vermelisiniz. Bu paylaşımı bir eğitim çalışması olarak görmeniz daha faydalı olacaktır. Görüşmek üzere.

Sort:  

Hocam bi luna classic analizi de gelirse super olur 🙂

Hocam çizdim ama gönülsüz çizdim haberin olsun :) Gelecek öngörüsü mükemmele yakın projeler var iken bunlarla uğraşma bence. Ha para kazanılır mı kazanılır ayrı mesele. Ama batacaksak bile BTC, ETH, AVAX, MATIC, BNB, HIVE vb. de batalım.

LUNCBUSD_2022-09-07_09-48-47.png

Cok sagolun hocam 2000 tl lik almistim 8 bin tl olmus beklemedeyim daha 😅😅

Grafikleriniz ve analiziniz çok güzel olmuş. Bankacılık sektörü son zamanlarda sokulsuz yükseliyor. Fakat dolar bazında bakılacak olursa hala çok ucuz oldukları görülecektir. Fakat bu yükselişlerin sektör bazlı olduğunu düşünüyorum. Bu düşüncemi de son iki gündür Sınai endeksinin hareketlenmesi de destekliyor. Bence yavaş yavaş farklı sektörler yükselecek ama bir sektör yükselirken daha önce yükselmiş olan sektörden sert para çıkışı olup o sektör sert düşüş yaşamayacak. Önümüzde -gıda, -enerji, -savunma gibi daha az primlenmiş sektörler yükselmek için bekliyorlar diye düşünüyorum.
Bakalım...

Dediklerinize aynen katılıyorum. Bir de şöyle bir soru sormak lazım; "Elimde bir miktar para var. Resmi yıllık enflasyon %80. Nereye yatırım yapayım da enflasyon karşısında daha az yara alayım?" Maliye bakanının dediği gibi; mecbur "borsaya gelecekler"

Sanki bilinçli olarak yükseltilip mevduat sahiplerini dolardan borsaya çekmeye çalışıyor gibi.

Enerji ve bilisim sektorlerini takip ediyorum. Ayrica borsanin bu kadar artmasinda olasi bir erken secim ve olasi bir iktidar degisikliginin de fiyatlanmasi olabilir.

Ben de seçim fiyatlanmasının başladığını düşünüyorum. Ancak daha fazla göz önünde bulundurmamız gereken şey, enflasyon.

 2 years ago  

Kaçırdığımız o kadar çok hisse senedi var ki. Aahh ah🥲 birde Ereğli ve THY hisselerine bakmanızı rica etsem?😊 Bilgiler için teşekkürler emeğinize sağlık.

"Satarken yavaş alırken cesur olmak gerekir" diyoruz ama lafta kalıyor. Hepimiz biraz timsah zihniyeti kazanmalıyız :)
EREGL_2022-09-07_10-11-16.png

THYAO_2022-09-07_10-12-51.png

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @anadolu.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

GARAN bana hep çekici gelmiştir. Yine de duygusal bağ kurmamaya çabalıyorum. Umarım enflasyon böyle devam etmez de rahat bir nefes alırız. Sadece banka hisselerine yatırım yapma zorunluluğu garip hissettiriyor. Ellerinize sağlık :)

Teşekkür ederim. İşlem hacminden dolayı bana da cazip geliyor. Ne kadar kazanırsak kazanalım enflasyon eritiyor. Önemli olan enflasyondan kurtulmak. Ancak önümüzdeki günler enflasyon bakımından iç açıcı değil.