Kabile Tanıtımları; Sportstalksocial.com (SPORTS)

in Hive TR3 years ago

Tekrar merhaba. Spor hakkında konuşalım mı? 😊 Spor yapmayı severim ama başkalarının yaptığı sporla ilgilenme konusunda son derece zayıfım. Ofsayt hakkında konuşulurken, içinden "ofsayt ne ya! yenilir mi, içilir mi?" vb. soru soranlar gibi kalakalırım. Ama gel gör ki ertelemek de bir yere kadar. Efenim bu gün Sport Stalk Social kabilesinden bahsedeceğiz.

Sportstalksocial.com spor ile ilgilenen, haber almak, bilgilenmek, isteyenlerle; haber, bilgi vb. paylaşmak isteyenleri buluşturmayı hedefleyen bir kabile. Steem zamanlarından beri aktif, oldukça tutulan bir kabile. Sizler de bu alanla ilgileniyorsanız; En azından futbol, basketbol vb. alanlarından bir hakkında bilgi edinmek istiyorsanız kesinlikle içinde bulunmanız gereken bir kabile.


Görsel: kaynak

Tanıtım metni: https://peakd.com/sportstalk/@patrickulrich/introducing-sportstalk-social-and-sports
İnternet sitesi: https://www.sportstalksocial.com
Topluluk adresi: https://hive.blog/trending/hive-101690
Kullanılan etiketler: sportstalk
Token: SPORTS
İhraççı: @sportsrewards
Token adresi: https://hive-engine.com/?p=market&t=SPORTS
Maksimum token : 10.000.000.000
Sirkülasyondaki paylar : 101.295.288.627,843

Sort:  

Güzel bir kabile tanıtımı olmuş, eline sağlık @anadolu 🌸 Spor çok gerekli bir şey tabii. Bizim arkadaşlardan tagi fazla kullanan olmayınca ben de amr'ye delegate ettim tokenlarımı. Umarım sporsevenlerin sayısı atar ilerleyen dönemlerde.

@damla aslında tanıtımını yapacağım ilk projeler Pal, Stem ve Sports idi. Ancak "Ne hakkında konuşacağım?" sorusuyla yüz yüze gelip erteledim. İster istemez ilgi alanım olan projelerden başladım. Leo'nun yeri ayrı zaten o tamamen ilgi alanım :) Sonunda karar verdim 'antikalar' hakkında konuşmaya. Çünkü kazancı az olsa da en çok değer vermemiz gereken projeler bunlar. Düşüncelerin için çok teşekkür ederim. 🙏

Çok haklısın o konuda. Özellikle pal ne yapmaya çalışıyor bu aralar anlamak zor. Aggroed sanırım yoğunluğundan dolayı yetişemiyor. İyice blockchainin akışına bıraktılar güzelim projeyi. Umarım küllerinden doğabilir bu saatten sonra.

@sudefteri acaba @anadolu 'ya da psikolojik baskı yapabilir misin biraz kendinden bahsetsin diye. Ya da ben dpoll anketi açayım en iyisi "Anadolu kendinden bahsetsin" evet, hayır 😀

@sudefteri acaba @anadolu 'ya da psikolojik baskı yapabilir misin biraz kendinden bahsetsin diye. Ya da ben dpoll anketi açayım en iyisi "Anadolu kendinden bahsetsin" evet, hayır 😀

:D :D
ben isterim ki herkesin kendinden az da olsa bahsettiği postları okuyayım hele ki @anadolu gibi eskiden beri burada olanların :)

bu arada kabile tanıtımları çok güzel ama "kabile" olarak adlandırman daha güzel @anadolu 🙂

Düşüncelerin için teşekkür ederim @sudefteri. Anonim takılacağız diye fazla da kasmamak lazım. Ben de ucundan kıyısından bahsedeceğim kendimden artık :)
@aggroed'in söz konusu projeler için kullandığı görseli görür görmez aklıma "kabile" kelimesi gelmişti. Öyle de kaldı :)

okumayı sabırsızlıkla bekliyorum o zaman 🙂

@damla oldu bu iş 🙆‍♀️

Halledeceğini biliyordum da bir küçük mesajla da değil ama 🤗

Güzel postlar okuyacağız yakında demek ki 🌸

İlk karşılaştığımda Pal'den çok fazla şey bekliyordum. Gerçi hala bekliyorum. MSP ilk göz ağrımız sonuçta :) Ne yapsam ki! Defansa sıkıştım iyice :) Şaka bir yana ben de düşünüyorum artık kendimden bahsetmeyi.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @anadolu.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

Congratulations @anadolu! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 19000 upvotes.
Your next target is to reach 20000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!