[ENG-TR] Teachers’ Day Event —||— Öğretmenler Günü Etkinliği

in Hive TRlast year



claw9mo5p05jz0imjdm850ex7_D0D0D5F5-E4BC-4EB9-8C23-55C1D75EBFA0.png
claw9mfdl05lv0xmjfj5ygd60_0D9C00CE-B5BA-4283-900C-23459DAC8837.png
claw9o2qw05o71ymj90938yid_0E68A738-B71E-470A-9516-1C10B6B3614E.png
claw9oel305ly0xmjhr90dfiq_A318AB6E-4200-4427-9976-1A1C1957EEBA.png
claw9pzgo05po2pmjhe1vg0se_52D16FE7-2566-4BE7-A8EA-2EC629096720.png
claw9q2x305oa1ymjcgwtgop7_780E665B-030C-4991-B810-B4F3E914AC77.png
claw9r1bb05k20imj4hj0h4ql_80C9F2D4-5EB7-493D-A381-11EC897640F5.png


ENG

Hello everyone! Yesterday, 24 November was Teacher's Day. I congratulate all teachers, especially Mustafa Kemal Atatürk, the Head Teacher, on Teachers' Day. This is an important and special day. Because, Teachers are the people who contribute to all of us, to everyone in the world and who are definitely in everyone's life. It is difficult to repay their labour. I don't think they have such an expectation from their students anyway. What makes teachers the happiest is that their students become good people. Seeing this gives them peace of mind in return for their labour. Although I speak for them, I am not a teacher. I know all this from my girlfriend who is a teacher. She is the reason why I am at the teacher's day event that I am going to talk about today. I was always a weak person in terms of teaching and learning 😂

Yesterday had another significance for me. Yesterday, the Small Car, which I had described before, was sold. After a hustle and bustle that started in the early hours of the morning, the sale was finalised. After all this hustle and bustle, when I rested and recovered, I could only realise that I was sad. Nevertheless, somehow I feel relieved that the work that has been started has come to an end. I am in strange and complex feelings.😂

My girlfriend is a teacher in a private institution. Together with the teachers in the institution where she works, they decided to organise an event for teachers' day. Although this was a low participation for the institution where she works, it was a crowded table for me. At first, I didn't want to participate because I was afraid that I would be a stranger. But later, when I learnt that I would be in a tavern and could drink raki, I wanted to participate 😂 And I wasn't the only one, there was another unrelated person whose girlfriend was a teacher like me 😂

I did not feel like a stranger, because everyone treated me very warmly and sincerely. In this sense, it is enough to come to me one step. After catching a little warmth and drinking a couple of double raki, no one can hold me 😂 Actually, I am a very quiet and asocial person. But drinking raki changes me. When I'm sober, all my silences come out in an instant. That's why I like raki anyway. Because it tastes disgusting. 😂

The organiser of the event is my girlfriend. They booked a place at a tavern in Alsancak, close to their institution. The name of this pub is Mülkiyeliler. I heard of this place for the first time, although I have passed by it many times 😂 When I entered the tavern with a black bag of raki in my hand and my uncanny appearance, the first employee who saw me said, "We have no vacancies." 😂 Then I explained the situation and sat alone at the reserved long table.

Everyone came one by one and I met them all. I completely occupied the table of 9 people, most of whom I saw for the first time, after my 3rd double 😂 I talked to everyone. I talked to everyone. I swore at times. 😂 According to the initial plan, we would sit for a few hours, but when we got up from the table, it was over 5 hours. 😂 Everyone seemed very happy. As always, when we left the table, we decided to organise such events without waiting for special occasions. Almost all raki tables end like this 😂

No problem for me, dear teachers. I'm always around. 😂 That's my cliché. 😂 I hope we'll do it again, as the saying goes. Because it was a very nice night for me. Since it was not my turn to take a photo of the whole group, I could only take a photo of my side. When I looked at this photo later, I could see the happiness on our faces. I wish everyone happiness...



TR

Herkese merhaba! Dün, 24 Kasım Öğretmenler günüydü. Başta, Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, bütün öğretmenlerin öğretmenler gününü kutluyorum. Bu önemli ve özel bir gün. Çünkü, Öğretmenler, hepimize, Dünyadaki herkese katkıları olan ve herkesin hayatında mutlaka olan insanlar. Emeklerini ödememiz zor. Zaten onların da öğrencilerinden böyle bir beklentileri olduğunu sanmıyorum. Öğretmenleri en çok mutlu eden şey, öğrencilerinin, iyi birer insan olmaları. Bunu görmek ise onlara emeklerinin karşılığı olan huzuru sağlıyor. Her ne kadar onlar adına konuşsam da ben öğretmen değilim. Bütün bunları öğretmen olan kız arkadaşımdan biliyorum. Zaten bugün anlatacağım, öğretmenler günü etkinliğinde bulunmamın sebebi de o. Ben zaten, öğretmek ve öğrenmek konularında zayıf bir insandım hep. 😂

Dünün benim için farklı bir önemi daha vardı. Dün, daha önce anlattığım, Küçük Araba satıldı. Sabahın erken saatlerinde başlayan bir koşuşturmaca sonucunda, satış işlemleri tamamlandı. Bütün bu koşuşturmaca sonrasında, dinlenip kendime geldiğimde, hüzünlendiğimi ancak fark edebildim. Gene de bir şekilde başlanan bir işin, nihayete ermesinin verdiği bir rahatlık var üzerimde. Garip ve karmaşık duygular içerisindeyim. 😂

Kız arkadaşım, özel bir kurumda öğretmenlik yapıyor. Çalıştığı kurumdaki öğretmenlerle birlikte, öğretmenler günü için bir etkinlik yapmaya karar vermişler.Bu, çalıştığı kurum için düşük katılımlı olsa da benim için kalabalık bir masaydı. Ben ilk önce, yabancılık çekeceğimden çekinerek katılmak istemedim. Fakat daha sonra, bir meyhanede olunacağını ve rakı içilebileceğini öğrendiğimde katılmak istedim. 😂 Üstelik tek de değildim. Benim gibi kız arkadaşı öğretmen olan, alakasız bir kişi daha vardı.😂

Çekindiğim gibi, yabancılık çekmedim. Çünkü herkes bana çok sıcak ve samimi davrandı. Bu anlamda, bana bir adım gelinmesi yeterli. Küçük bir sıcaklık yakalayıp, birkaç duble rakı da içtikten sonra bei kimse tutamıyor. 😂 Ben aslında, çok sessiz ve asosyal bir insanım. Fakat rakı içmek beni değiştiriyor. Ayıkken bütün sustuklarımı, bir anda döküveriyorum. Zaten rakıyı sevmemin sebebi bu. Çünkü tadı çok iğrenç. 😂

Etkinliğin organizatörü, kız arkadaşım. Alsancakta, kurumlarına yakın sayılan bir meyhanede yer ayırtmışlar. Bu meyhanenin ismi Mülkiyeliler. Ben burayı ilk kez duydum. Halbuki bir çok kez önünden geçmişim. 😂 Meyhaneye ilk ben gittim. Gene aynı olayı yaşadım. Elimde, siyah bir poşetin içerisindeki rakı ve tekinsiz görünümümle, içeriye girdiğimde, beni ilk gören çalışan, "Boş yerimiz yok" dedi. 😂 Sonra durumu izah edip, ayırtılmış uzun masaya tek başıma oturdum.

Herkes tek tek geldi ve hepsiyle tanıştım. Bir çoğunu ilk kez gördüğüm, 9 kişilik masayı, 3. dublemden sonra tamamen işgal etmiştim. 😂 Herkese laf attım. Herkesle konuştum. Arada küfürler savurdum. 😂 İlk plana göre, birkaç saat oturup kalkılacekken, masadan kalktığımızda 5 saati geçmişti. 😂 Herkes çok mutlu görünüyordu. Her zaman olduğu gibi, masadan kalkarken, özel günleri beklemeksizin, bu tarz etkinlikler yapma kararı aldık. Neredeyse, bütün rakı masalarının sonu, bu şekilde sonlanır zaten. 😂

Benim için sorun değil, sevgili öğretmenlerim. Ben her zaman buralardayım. 😂 Bu da benim klişem. 😂 Umarım söylendiği gibi bunu tekrar ederiz. Çünkü, benim için çok güzel bir geceydi. Grubun tamamının fotoğrafını çekme sırası benim telefonuma gelmediği için sadece, benim olduğum tarafın fotoğrafını çektirebildim. Daha sonra bu fotoğrafa baktığımda ise, yüzlerimizdeki mutluluğu görebildim. Herkese mutluluklar diliyorum…


For the best experience view this post on Liketu

Sort:  

!PGM Congratulations Friends 🏃💯👊

Sent 0.1 PGM - 0.1 LVL- 1 STARBITS - 0.05 DEC - 15 SBT - 0.1 THG - tokens to @felixgarciap

remaining commands 2

BUY AND STAKE THE PGM TO SEND A LOT OF TOKENS!

The tokens that the command sends are: 0.1 PGM-0.1 LVL-0.1 THGAMING-0.05 DEC-15 SBT-1 STARBITS-[0.00000001 BTC (SWAP.BTC) only if you have 2500 PGM in stake or more ]

5000 PGM IN STAKE = 2x rewards!

image.png
Discord image.png

Support the curation account @ pgm-curator with a delegation 10 HP - 50 HP - 100 HP - 500 HP - 1000 HP

Get potential votes from @ pgm-curator by paying in PGM, here is a guide

I'm a bot, if you want a hand ask @ zottone444


Thank you very much 🙏

 last year  

Kız arkadaşınızın öğretmenler günü kutlu olsun. Güzel bir gün/gece geçirmişsiniz.
Böyle herkesin birbirini tanıdığı benim sonradan girdiğim ortamlarda bende çok fazla çekingen olurum, siz iyi adapte olmuşsunuz ne güzel 💫🌸

Çok teşekkür ederim. ☺️ Ben de anlamadım bir anda kaynaştık. 😂

Çok Güzel bir etkinlik yaşamışsınız. Senin aracılığıyla kız arkadaşının ve tüm öğretmenlerimizin gününü kutlayalım.. Küçük arabanı sattığın için sanki içinde bir hüzün var gibi 🙂 Teşekkür güzel paylaşım için.

Ben teşekkür ederim. ☺️ Aslında hüzün ve mutluluk karışık. Sonuçta satılacaktı. Ama gene de insanın içi gıcıklanıyor. 😂

Arkadaşınızın ve tüm öğretmenlerin günü kutlu olsun.

Teşekkürler

Sizin için güzel bi etkinlik olmuş. Tüm öğretmenlerin günü kutlu olsun.

Evet öyleydi, teşekkürler

İyi eğlenceler, güzel bir akşam geçirmişsiniz bu yeni mekanda

Teşekkürler. Evet çok eğlenceliydi. ☺️

Kız arkadaşınızın öğretmenler günü kutlu olsun. Rakıya gelince de sanırım bu alkolle ilgili genel bir kanı. Ortamı birden ısıtıveriyor 🌸.

Teşekkürler 🙏 Evet, içine duygu katmışlar sanki. 😂

It takes a special person to be a teacher, you are very fortunate my friend :)

😂 Thank you Bro. You are right. I’m very fortunate and happy.