Bugün Neler Yaptım (Çocuğa Bez Kedilere Mama )

in Hive TR2 years ago (edited)

Hepinize yeniden merhaba arkadaşlar bugün ufak bir alışveriş için AVM'ye gittik malum çocuğumuz olduğu için bebek bezi ihtiyacımız haliyle çok oluyor eşim dün ailesinde kaldığı için ilk olarak motor ile oraya gittim. Daha sonrasında ise oradan kayınpederimin arabasını alıp AVM'ye geçtik alacaklarımız motora sığmayacağı için araba bizim için daha iyi olacaktı sıcakta motor da biraz baş ağrısı yapıyor genelde o yüzden tek olmadığım zamanlar arabayla gidiyorum sağa sola genelde

20220829_114132-min.jpg

İlk olarak AVM içinde biraz turladık daha sonrasında e bebeğe girdik ebebek'te normalde 2 numara bebek bezi lazım olduğu için 2 numara bebek bezi aldık.

Daha sonrasında indirimli yani daha doğrusu avantajlı pakette olan bebek bezlerini gördük bir paket 3 numara almaya karar verdim çünkü kışa doğru 3 numara kullanmaya başlayacak şu anda ufak ufak stok yapmaya başlamam gerekiyordu o yüzden bir kutuda avantajlı paketten almaya karar verdim malum önümüz kış neler olacağını kestiremiyoruz bu yüzden imkan oldukça stok yapıyoruz

20220829_111928.jpg

Daha sonra ise alışveriş yaptıktan sonra mado'ya oturmaya karar verdik benim burada genelde sevdiğim tatlı Çıtır katlar arası dondurma var hep ondan yiyorum buna nedense çok bayılıyorum her gittiğimde yemekten vazgeçemiyorum eşim her seferinde aynı şeyi yeme dese de görünce istemsizce ondan seçiyorum hep :D

20220618_162844.jpg

Burada biraz oturduktan sonra malum hava sıcak olduğu için geri dönmeye karar verdik eşimi tekrardan ailesinin evine bıraktım oradan eve gelip motorumu aldım.

Kedilere mama vermem gerekiyor site de bildiğiniz gibi kedilere bakıyoruz kedilere genelde yaklaşık 4 kilo civarı mama alıyorum bunlar da yaklaşık bir hafta falan gidiyor sitede bizden başka da mama verenler olduğu için biraz daha rahat ediyoruz yoksa normalde sürekli iki üç günde bir mama almamız gerekiyor çünkü baya kedimiz var burada baktığımız mama su vermezsek içimiz rahat etmiyor hele ki bu sıcak yaz günlerinde

IMG_20220829_152217.jpg

Daha sonrasında ise biliyorsunuz ki youtube üzerinde video üretmeye başlamak istiyorum bu yüzden Adobe Premier Pro dersleri aldım udemy üzerinden ayrıca Adobe Premier Pro kursu aldım bu arada ücretli olarak kullanıyorum crackli kullanmıyorum çünkü başınıza iş açabilirsiniz sakın crackli kullanmayın forumlarda biraz daha uygun fiyata sağlayabilecek arkadaşlar var ben bu şekilde kullanıyorum genelde youtube'a daha güzel içerik üretebilmek için maalesef dersler almamız almak gerekiyor.

IMG_20220829_131303.jpg

Yani şu anda bir günüm bu şekilde geçti biraz sonra da zaten eşimin yanına gideceğim tekrardan orada da biraz yemek gibi oturduktan sonra tekrar eve geleceğim eşim bugün de orada kalacak çocuk rahatsız olduğu için

Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere dostlar

Sort:  

Bu aralar önünüzü görmek zor olabiliyor bu yüzden stok yapma konusunda size hak veriyorum. Video üretmeye başladıktan sonra kanalınızı takip etmeyi merakla bekliyorum.

Cok tesekkurler guzel yorumlariniz icin

Kuzenim benim 😂

Seni de gorucez 😁😁

Nasip 😂😂😂

 2 years ago  

Mama ve bez stoklamak gerek gerçekten yoksa işin içinden çıkmak zor👌🏻 iyi alışverişler 😊

Oyle valla hocam sagolasin 😀

güzel bir güne benziyor, özellikle dondurmalı kısmı. Çalışmalarınız için başarılr diliyorum.

teşekkürler güzel yorumunuz için

Congratulations @benyamin! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You made more than 800 comments.
Your next target is to reach 900 comments.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - September 1st 2022
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Karşı binadaki komşumun iki tane kedisi ve bir tane de köpeği var. O da mama fiyatlarından çekindiği için mama stokluyordu. Şimdi ne alırsanız yarından ucuzdur. Özellikle bebeğiniz için aldıklarınız. :)

evet hocam yakında yıne yapıcaz yuklu bır alışveriş

Thank you for your witness vote!
Have a !BEER on me!
To Opt-Out of my witness beer program just comment STOP below


Hey @benyamin, here is a little bit of BEER from @isnochys for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Güzel bir paylaşım teşekkürler..