Bugün Neler Yaptım ( Hastane Kontrolü & Yavrulara Mama )

in Hive TR2 years ago

Hepinize merhaba dostlar bugün sizlere neler yaptım bunlardan kısaca bahsetmek istedim malum eşim yeni doğum yaptığı için kontrolleri oluyor dün hafif bir rahatsızlığı olduğu için kontrole gitmek istedim

Doğum söke de olduğu için araç ile oraya gitmemiz gerekiyor bize yaklaşık yirmi dakika uzaklıkta

20220905_153054.jpg

20220905_153728-min.jpg

IMG_20220905_161159-min.jpg

Hastaneden döndükten sonra eşim kuşadasında yardımseverlerin olduğu bir grupta yol kenarında bırakılmış yavruları görmüş yem bırakalım dedi bende 5 kilo mama alıp oraya gitmeye karar verdim motor ile

Daha önce burada başka yavrularda vardı ama onlar kalmamış yavruların anneleri de vardı ama ben gittiğim de orda yoktu sanırım avlanmaya çıktı yanımda götürdüğüm yemleri önce az bir şekilde poşetin üstüne koydum ama hoşuma gitmedi

Sonrasında birşeyler aradım etrafta ve karton buldum kartonu yarısından kopardım içine koymak daha iyi oldu etrafa saçtıklarında çoğu bozuluyor arada buraya yine uğramaya çalışacağım orda gördüğüm bir adam çok yem getiren oluyor diyordu arada uğramakta fayda var

IMG_20220905_175450-min.jpg

IMG_20220905_175454-min.jpg

IMG_20220905_175822.jpg

Sort:  

Kuzenim benim Allah nazarlardan korusun inşallah 🙏 ☺️

 2 years ago  

Gerçekten iyi insanlar iyi ki varlar. İnsanlık adına ya teşekkür ediyorum. Örnek bir hareket.

Tesekkurler elimizden geldigince yardim ediyoruz hep

Allah sizden razı olsun. Güzel iş çıkarmışsınız

Cok sagolun hocam