Günlük İşlerim İnternet Kablosu Çekimi

in Hive TR2 years ago (edited)

Herkese merhaba dostlar bugün sizlere yaptığım bir iş olan internet kablosu çekiminden kısaca bahsetmek istedim. Bugün gelen bir telefon üzerine kuşadasında bulunan bir eski otele gittim bazı yerlerde internet tam çekmediği için resepsiyon bölümünden katlara internet kablosu çekilmesi gerekiyordu

İlk olarak modemin konulacağı yerden işe başladım şanslıyım ki daha önce yangın kablosu çektikleri için kablo kanalı döşemişlerdi bende bu kanalları kullanmaya karar verdim bir kısımlarını sökerek kabloyu yatırıp kapatıp kapatıp devam ettim

fs.jpg

Daha sonrasında ise kabloları resepsiyona indirmem gerekiyordu bunun için maalesef gizli bir yerden götürme şansım olmadığı için eski kabloların gittiği yerden kablo kanalını bir büyük kullanarak dışardan geçirmek zorunda kaldım kabloları kanal ile duvar dibinden indireceğim kısıma doğru geçirdim ardından kablo kanalını ağacın köşesine gelecek şekilde yapıştırdım ve aralıklı vida attım ileri de düşmemesi için aralıklı vidalar attım

IMG_20220818_175452.jpg

Ardından kablo kanalını kenardan yürüterek resepsiyonun iç kısmına kabloları götürdüm duvarda kullandığım kablo kanallarına ise kenarlarından silikon yaptım ileride yapışkanlar özelliğini yitireceği için salacak kendisini bu şekilde sağlam duracak

IMG_20220818_175456.jpg

Çalışırken masa üstüne yapılmış bu güzel maketi sizler ile de paylaşmak istedim benim çok hoşuma gidiyor böyle şeyler hep yapmak istemişimdir ama hiç vaktim olmuyor

Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere dostlar

IMG_20220818_122818.jpg

Sort:  

Harika olmuş kuzen😂

Sagolasin kuzen 😀

Yaptığınız uğraştırıcı ve teknik bilgi geeektiren bir iş. Göze hitap etmeyen fakat çok gerekli olan bir sonuç elde etmek için yapılıyor. Oradaki maket ise sadece göze hitap ediyor. Böylece bu postunuzda, bize sanat ve zanaat ayrımını da göstermiş oldunuz. ☺️

What you do is demanding and technical knowledge. It is done to achieve a result that does not appeal to the eye but is very necessary. The model there is only pleasing to the eye. Thus, in this post, you have also shown us the distinction between art and craft.☺️

Congratulations @benyamin! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 10000 upvotes.
Your next target is to reach 11000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

The Hive community is in mourning. Farewell @erikasue!
Level up your NFTs and continue supporting the victims of war
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!