"Trliste Contest" Zirve Noktasına Yolculuk Hikayem / My Journey to the Peak Point🏞️🌄🌲

in Hive TR2 years ago (edited)

Merhaba değerli @trliste ailesi.
Öncelikle bu güzel etkinliğin oluşmasına öncülük eden @damla hanıma tekrardan teşekkür ediyorum. Kendisi şüphesiz varıyla-yoğuyla topluluğun en güzel yerlere gelmesi için mücadele etmekte ve gerekli çabayı sarf etmektedir. Bu yarışmayla bunu bir kez daha müşahede etmiş olduk, eksik olmasın.
Yarışmaya maddi ve manevi yönden destek olan @emrebeyler e , @deathwing e, puan ödülleriyle destek olan @ecency e ve topluluğa destek vermeye devam eden @curie ye teşekkürlerimi sunuyorum.
Ayrıca yarışmaya katılan herkese başarılar diliyorum. Şüphesiz kazanan @trliste topluluğu olacaktır. Yarışmaya bende gezi içeriğiyle destek olmak istedim. Daha önceden katılmayı planlıyordum ancak bazı sıkıntılardan dolayı bugüne nasip oldu. Yarışmada @dolunay18 ve @gokturk70 i de görmek istiyorum dolayısıyla kendilerini davet ediyorum 🙂
Giriş cümlesinin ardından postuma başlamak istiyorum.

Hello dear @trliste family. First of all, I would like to thank Ms. @damla, who pioneered the creation of this beautiful event. Undoubtedly, he struggles with all his wealth to bring the community to the best places and makes the necessary effort. We have witnessed this once again with this competition, it should not be missing. I would like to thank @emrebeyler for their financial and moral support of the competition, @deathwing, @ecency for their support with point awards, and @curie for continuing to support the community. I also wish good luck to everyone who participated in the competition. Undoubtedly the winner will be the @trliste community. I wanted to support the competition with the content of the trip. I was planning to attend before, but due to some difficulties, today was lucky. I want to see @dolunay18 and @gokturk70 in the competition, so I invite them 🙂
After the introductory sentence, I would like to start my post.

Hem yürüyüş yapmak hem de temiz hava almak için ikindi vaktinde evden çıktım. Evden çıkmadan önce yürüyüş rotamı ve ulaşmak istediğim noktayı kafamda kurgulamıştım. Hedef noktası ve rota belirlemek beni her zaman olumlu yönde etkiler böylelikle gezilerim çok daha verimli geçmekte.
Evden çıktıktan yaklaşık 15 dk sonra kendi bahçemizin oldğu bölgeye vardım. Havanın biraz sıcak olmasından dolayı yoruldum. Çeşmenin yanında biraz dinlendikten sonra tekrardan yürümeye devam ettim. Biraz ileridedikten sonra tarlanın belirli bir kısmını rehin alan "Şapla" çiçekleriyle karşılaştım. Tarlayı sarmışlar ancak görüntüleri insanı büyülemeyi başarıyor :)

I left the house in the afternoon to both take a walk and get fresh air. Before I left the house, I had planned my walking route and the point I wanted to reach. Determining the destination and route always affects me positively so that my trips are much more efficient. About 15 minutes after leaving the house, I arrived at the area where our own garden is. I was tired because the weather was a little hot. After resting for a while by the fountain, I continued walking again. After a little further, I came across the "Screed" flowers that took a certain part of the field hostage. They have surrounded the field, but their images manage to fascinate people :)

Tarlayı geçtikten sonra yarı ormanlık bir araziye geldim. Ormanın içinden karşıya geçmek için keçilerin oluşturduğu küçük yolu kullandım. Gündüz olmasına rağmen ortamın ıssız olması ara ara korkutucu oluyordu 😅

After crossing the field, I came to a semi-forested land. I used the little path made by the goats to cross the forest. Even though it was daytime, it was sometimes scary that the environment was deserted 😅

Ormanlık alandan çıktıktan sonra karşıma taşlardan oluşan dik bir yamaç çıktı. Rotayı kafamda belirlediğimde bu nokta hiç aklıma gelmemişti. Dikkatli davranarak resimde gördüğünüz yere tırmandım. Bu aksiyon beni hâliyle biraz yordu :) ancak ben yürümeye devam ettim. Ağaçların arasından gözüme kanyon ilişti. Kanyonu yüksek bir yerden görmek daha da güzelmiş. 🙂

After leaving the forest area, I came across a steep slope of stones. When I determined the route in my head, this point had never occurred to me. Being careful, I climbed to the place you see in the picture. This action made me a little tired as it is :) but I kept walking. The canyon caught my eye through the trees. It was even more beautiful to see the canyon from a high place. 🙂

İlerlemeye devam ederken hedef noktama yaklaştığımın farkına vardım (hedef noktası: işaretlediğim tepe )
Yaklaşık beş dakikalık kısa bir yürüyüşün ardından tepenin alt kısmına ulaştım. Tepeye ulaşmak için beni tekrar bir tırmanış serüveni bekliyordu ancak bu sefer tehlikeli bir durum yoktu. 7-8 dakikalık bir yolculuktan sonra hedef noktama ulaştım.

As I continued forward, I realized that I was getting closer to my target point (target point: the hill I marked) After a short walk of about five minutes, I reached the bottom of the hill. A climbing adventure was waiting for me again to reach the top, but this time there was no dangerous situation. After a 7-8 minute journey, I reached my destination.

Ve sizinde gördüğünüz gibi karşılaştığım manzara...
Onca zorluğun ardından hedefe ulaşmak ve böyle bir manzarayla karşılamak beni ziyadesiyle mutlu etti.
Hayatta böyle değil midir ?
Hedefe ve başarıya giden yollarda her zaman engeller çıkar. Önemli olan bu engellere rağmen mücade edebilmek...
Zorluklarla ve engellerle baş edebildiğimiz zaman başarı kendiliğinden ortaya çıkıyor.
Bizlerim bu noktada düşen yapması gereken, arkamıza dönüp bakmadan hedefe emin adımlarla yürüyebilmek.

And as you can see, the landscape I encountered... After all the difficulties, reaching the goal and meeting with such a view made me very happy. Isn't it like that in life? There are always obstacles on the way to the goal and success. The important thing is to be able to fight against these obstacles... Success comes naturally when we are able to cope with difficulties and obstacles. What we need to do at this point is to walk confidently towards the goal without looking back.

Biraz da tepeden bahsetmek istiyorum. Tepenin aşağı kısmı yaklaşık 200-250 metre yüksekliğinde. Bölgenin en yüksek tepelerinden birisi olduğu bilinmekte.
Kanyon şüphesiz manzaraya eşlik ediyor. Etrafın yeşillik olması Karadeniz bölgesini andırıyor.
Bölgeye ulaşımın zorlu olmasından dolayı bu tepe insanlar tarafından çok bilinmiyor. Yakın zamanda belki gerekli adımlar atılır..

I want to talk a little bit about the top. The lower part of the hill is about 200-250 meters high. It is known to be one of the highest hills in the region. The canyon undoubtedly accompanies the landscape. The greenery around it resembles the Black Sea region. This hill is not very well known to people due to the difficulty of access to the region. Perhaps necessary steps will be taken soon.

Yaklaşık yarım saat kadar vakit geçirdikten sonra tepeden ayrılıp manzaraya veda ettim. Kafamda kurguladığım rotadan sapmayarak yoluma devam ettim. Yürüyüşüme devam ederken ekinler dikkatimi çekti. Hasat zamanının geçmiş olmasına rağmen resimde gördüğünüz tarladaki ekinler sararmış hasat için bekliyorlardı.

After spending about half an hour, I left the hill and said goodbye to the view. I continued on my way, not deviating from the route I had planned in my head. As I continued my walk, the crops caught my attention. Although the harvest time had passed, the crops in the field you see in the picture were waiting for the harvest to turn yellow.

Sanırım bu bahsedeceğim kısım en çok @damla hanımın dikkatini çekecek. 😅
Yürümeye devam ederken keçilerini otlatan tanışık olduğum bir amcayla karşılaştım. Kendisiyle uzun uzun sohbet ettik hatta yolun geri kalan kısmını onunla tamamladım.
Bu gezi serüvenim yaklaşık iki saat sürdü. Zorluklara rağmen çok güzel bir iki saat geçirdim. İçeriğimi gün batımı ile sonlandırıyorum. Görüşmek üzere 🤗

I think this part I will talk about will attract the attention of @damla the most. 😅 As I was walking, I came across an uncle I knew who was tending his goats. We had a long chat with him, and I even completed the rest of the way with him. This trip took about two hours. Despite the difficulties, I had a very good two hours. I end my content with the sunset.
See you soon 🤗

Sort:  

Thank you very much for your participation in the contest. You did a great job. Your photos are amazing! I especially enjoyed the panoramas you created with your phone.

As I was walking, I came across an uncle I knew who was tending his goats.

😄

I loved how you described the scenery. It felt like I was there.

There are always obstacles on the way to the goal and success.

This is something that I feel is true in life. We need to work hard to achieve our goals.

Thanks again for participating in the competition. Good luck!

Ellerine sağlık. Çok güzel bir yarışma yazısı olmuş. Amca ve çiçekler de olduğuna göre her şey yerli yerinde 🙂 Başarılar diliyorum.

Rica ederim, beğenmenize sevindim.
Amcalı resmi eklemeyi düşünmüyordum ancak sizinle bu konuda muhabbetimiz olduğundan eklemek istedim 😅

Amazing mountian views, color contrasts, great reflexion in the first photo.

Great job !

Thank you very much my friend. 🙂🙂

Doğanın içerisinde, çok güzel bir yolculuk olmuş. Sen de bu doğal güzellikleri çok iyi fotoğraflamışsın. Yarışmada başarılar dilerim. :)

Evet, gerçekten çok güzel ve keyifli bir yolculukdu. Fotoğrafları beğenmenize sevindim 🙂

çok güzel bir yazı olmuş. Tebrik ederim. Dağlar çok güzel. Dağın her noktasını seninle beraber gezdik.

Çoook teşekkür ederim. Umarım sizlerde keyif almışsınızıdır 🤗

Congratulations, your post has been added to Pinmapple! 🎉🥳🍍

Did you know you have your own profile map?
And every post has their own map too!

Want to have your post on the map too?

  • Go to Pinmapple
  • Click the get code button
  • Click on the map where your post should be (zoom in if needed)
  • Copy and paste the generated code in your post (Hive only)
  • Congrats, your post is now on the map!

Bu güzel paylaşımın ve güzel davetin için sana çok teşekkür ediyorum en kısa sürede davetine icabet edeceğimden emin olabilirsin.😊👍

Rica ederim, sabırsızlıkla bekliyorum. :))

Harika 👍👍👍
Yarışmada şembelle başarılar.

Beğenmenize sevindim :)) ileeriii bakk 😁

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @bilgin70.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Güzel bir doğa yolculuğu olmuş. Hedefe doğru ilerlerken engelleri tek tek aşmanızı da hayattaki engellerle bağlantı kurmanız da güzel bir kurgu olmuş. Başarılar dilerim.

Beğenmenize sevindim. Akılda kalıcı olması için öyle bir benzetmeye başvurdum , sanırım fena olmadı 🙂