Inspired by Nature / Doğadan Esintiler

in Hive TRlast year

Hello all dear friends. How are you? I hope you are fine. I woke up from a good sleep this morning and the weather outside is beautiful. I can say that it is almost a summer weather outside. Since Mom and Dad were not at home today, I had to take care of the animals in the barn. After preparing their feed and giving them to the animals, I also had a nice breakfast. One day I will share our animals with you.

Herkese selam değerli arkadaşlar. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben bugün sabah güzel bı uykudan uyandım ve dışardaki havada çok güzel. Dışarıda neredeyse tam bir yaz havası var diyebilirim. Annem ve Babam bugün evde olmadığı için ağıldaki hayvanlara benim bakmam gerekiyordu. Yemlerini hazırlayıp hayvanlara verdikten sonra bende güzel bı kahvaltı yaptım. Birgün sizlere hayvanlarımızı da paylaşacağım.

Since I love mountains and forests, I can say that my gallery is full of nature photos. While I was browsing my gallery today, I found beautiful nature photos and wanted to share them with you. Do you also love nature? I am a nature lover, I do not know, maybe it is because our village is intertwined with the forest.

Ben dağları, ormanları çok sevdiğim için galerim tamamen doğa fotoğraflarıyla dolu diyebilirim. Bugünde galerimde dolaşırken güzel doğa fotoğrafları buldum ve sizlerle paylaşmak istedim. Sizlerde doğa severmisiniz?
Ben doğayı çok seven biriyim, bilmiyorum belkide köyümüz ormanla iç içe olduğu içindir.

In fact, I can say that we are very lucky that our village is intertwined with the forest. Because we live in clean air and peace. This is one of the beautiful aspects of our village. I took the photos you see when I went to work. It was a beautiful and sunny day that day. Since the work was over, I went up the hill to take a photo of our village while I was walking around, and I took as many beautiful pictures as I could.

Aslında köyümüz ormanla iç içe olduğu çok şanslıyız diyebilirim. Çünkü temiz hava ve huzur içinde yaşıyoruz. Köyümüzün güzel yönlerinden biri budur. Görmüş olduğunuz fotoğrafları çalışmaya gittiğimde çekmiştim. O günde çok güzel ve güneşli bir gündü. İş bittiği için dolaşırken köyümüzün fotoğrafınıda çekmek için tepeye çıkmıştım ve elimden geldiğince güzel fotoğraflar çekmiştim.

These mountains and forests will live on forever, and this nature will keep us alive. No matter what happens, we must protect our forests. We must protect this beautiful nature for our future and to live with fresh air. That's all for today friends. I end my post here. I hope you like my sharing. Thank you in advance for your visit and support. See you. Bye 😊

Sonsuza kadar yaşayacak olan bu dağlar ve ormanlar, bizi yaşatacak olan da bu doğa. Ne olursa olsun ormanlarımıza sahip çıkmalıyız. Geleceğimiz için ve temiz bi hava alarak yaşamamız için bu güzel doğamıza sahip çıkmalıyız. Bugünlük bu kadar arkadaşlar. Yazıma burada son veriyorum. Umarım paylaşımımı beğenirsiniz. Şimdiden ziyaretiniz ve desteğiniz için teşekkür ediyorum. Görüşmek üzere. Hoşçakalın 😊

Sort:  

Kesinlikle sözlerinizde haklısınız bu dağlar, ormanlar yaşatacak bizi ve bu yönde attığımız her adım ileride karşımıza çıkacak .

Aynen öyle. Bu güzel değerli yorumunuz için teşekkür ederim.

Çok güzel kareler yakalamışsın. Buraları sevmek için orada yaşamaya gerek yok, doğa bizim özümüz :)

Aynen hocam size katılıyorum. Bu güzel yorumunuz için teşekkürler.

Böyle güzelliklere sahip olduğumuz için çok şanslıyız. Umarım bu hazinelere en güzel şekilde sahip çıkarız

Umarım öyle olur.

Fotoğraflar çok iyi. Umarım ormanlar daha da çoğalır ve yaşamaya devam eder. Onları korumak bizim elimizde.

İnşallah öyle olur, çoğalır ve bizlerde koruruz.

It's a very beautiful place, my friend.

Yes, this is a beautiful place. There are many more beautiful places like this.

Yes, friend. Have a nice day

Have a nice day.

Yöreniz çok güzel. İnsan dağdan bakınca dünyayı bir başka görürmüş..

Aynen size katılıyorum.

Teşekkürler..