We played Rurf mode with Diana. Diana and Cassiopeia. (EN-TR) Diana ile Rurf modu oynadık. Diana

in Hive TR2 years ago

▶️ Watch on 3Speak


EN

Hello everyone.
I realized today that I haven't shared a Diana video for a long time. One of my favorite players in the Rurf mode of this game is Diana and one of them is Cassiopeia. And what a coincidence, we played bottom lane as Diana and Cassiopeia in this game today. Cassiopeia is not my friend, but I think we can get along very well in this game. After the game was over, I sent Cassiopeia a friend request, but unfortunately she did not accept my friend request.

I really like playing Diana in the bottom lane in this game. Because they usually get an attack power carrier in the bottom lane, even in fun mode. This allows us to easily defeat them with assassin champions like Diana or Khazix. You won't be able to see the champions your opponents have chosen while choosing a champion in Rurf mode, but still, if you want to play in the bottom lane, champions like Diana, Zed, Malphite can be really strong. I don't even need to talk about how strong Diana is, it's not up for debate anyway. In the following levels, you can simply destroy the tower with a few hits. You don't even need to use R after you hook Q to the opponent and get E twice. That's why junglers usually block Diana right away in ranked games. For example, I can easily avoid Diana if I only play Shaco.

In this game, we had Kogmaw and Camille. Kogmaw is a very easy champion to defeat overall, but Camille is a challenging and powerful champion. But there is no need to be alarmed because we are playing as Diana and Cassiopeia. Both opponents are too easy for us, but only Kogmaw's constant use of R is a big problem. So usually when I was alone, my opponents could beat me. But there were battles in which I was able to defeat both Camille and Kogmaw in this match. With Cassiopeia by my side, we were already able to defeat them very easily. I also occasionally roamed the map and defeated other opponents. It was a very good game.

TR

Herkese merhaba.
Bugün uzun zamandır Diana videosu paylaşmadığımı fark ettim. Bu oyunun Rurf modunda en sevdiğim oyunculardan biri Diana biri de Cassiopeia. Ve ne tesadüf ki bu oyunda bugün alt koridorda Diana ve Cassiopeia olarak oynadık. Cassiopeia benim arkadaşım değil ama onunla bu oyunda çok iyi anlaşabileceğimizi düşünüyorum. Oyun bittikten sonra Cassiopeia' ya arkadaşlık isteği attım ama maalesef arkadaşlık isteğimi kabul etmedi.

Bu oyunda alt koridorda Diana oynamak çok hoşuma gidiyor. Çünkü genelde eğlence modu bile olsa alt koridorda saldırı gücü taşıyıcısı alırlar. Bu da bizim Diana gibi ya da Khazix gibi suikastçi şampiyonlarla onları kolayca alt edebilmemizi sağlar. Rurf modunda şampiyon seçerken rakiplerinizin seçtiği şampiyonları göremezsiniz ama yine de eğer alt koridorda oynamak istiyorsanız Diana, Zed, Malphite gibi şampiyonlar gerçekten çok güçlü olabilir. Diana' nın ne kadar güçlü olduğuyla ilgili konuşmama gerek bile yok zaten bu konu tartışmaya kapalı. İlerleyen seviyelerde kuleye birkaç vuruş ile basitçe yok edebiliyorsunuz. Q yeteneğini rakibe tutturup iki kere E tutturduktan sonra R kullanmanıza gerek bile kalmaz. O yüzden genelde dereceli oyunlarda ormancılar hemen Diana engeller. Mesela ben Diana' dan sadece Shaco oynarsam kolayca kaçabilirim.

Bu oyunda karşımızda Kogmaw ve Camille vardı. Kogmaw genel olarak alt edilmesi çok kolay bir şampiyon ama Camille zorlayıcı ve güçlü bir şampiyon. Ama tedirgin olmaya gerek yok çünkü biz Diana ve Cassiopeia olarak oynuyoruz. Karşıdaki iki rakip de bizim için çok kolay ama sadece Kogmaw' ın sürekli R yeteneğini kullanması büyük bir sorun. O yüzden genelde yalnız kaldığım zamanlarda rakiplerim beni alt edebiliyordu. Ama bu maçta hem Camille hem de Kogmaw' ı da alt edebildiğim savaşlar oldu. Yanımda Cassiopeia varken zaten çok kolay bir şekilde onları alt edebiliyorduk. Ayrıca ara sıra haritada dolaşıp diğer rakiplerimizi de alt ettim. Çok güzel bir oyundu.


▶️ 3Speak

Sort:  

Hey gidi, 1 yılı geçti LOL oynamayalı, canım çekti şimdi, tekrar indirsem mi acaba :P

Eğer çok oynarım kötü olur diye düşünüyorsan indirme bence 😂
Ama indirirsen ekle beni beraber oynarız:
nuukta
eskedal

Benim sevmediğim şampiyonlardan biri sanırım Diana 😄 oynayana saygı duyarım .

Karşıma gelen şampiyonlardan benim de sevmediğim şampiyon Diana 🤷😹😹
!LOLZ

Allahım şu oyunlardan hiç mi anlamam? Hayatım da hiç böyle oyunlar oynamadım görünce de çok yabancı geliyor bana. Para kazandırmayan şeylere çok vakit ayıramıyorum 😂🙆

Ben de arkadaşım oynarken pek anlamazdım ve her şey çok karmaşık gelirdi. Ama zamanla çok iyi bir şekilde anlamaya başladım.
Evet ben de para kazandırmayan şeylere zaman ayırmamanın daha mantıklı olduğunu düşünüyorum. 😀
!LOLZ

Rurf modunu hiç sevmiyorum, sebebi de bu işte. Dengesiz şampiyonların dengesiz yerlerde oynanması. Diana zaten güçlü bir de onu alt koridorda %80 bekleme süresi azalması varken oynamak eminim çok keyiflidir ancak ben bu durumlarda kendimi Kog'maw'ın yerine koyup üzülüyorum. Neyse, iyi oyun. GG!

Sorma ya Sett ile 2500 gerçek hasar vuruyoruz bu modda.
Fazlasıyla dengesiz 😹
!PIZZA

Oyun tutkusu çok tuhafıma gidiyor ama takdir de ediyorum

Ben çok tutkulu oynamadığım için günde saatlerce oyun oynayanlar benim de çok tuhafıma gidiyor ya 😂
!PIZZA

PIZZA!

PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
@mehmetfix(2/5) tipped @sezermehmet (x1)
mehmetfix tipped incublus (x1)

Learn more at https://hive.pizza.