Trliste HivePUD Etkinliği||| HivePowerUp Günü

in Hive TRlast year (edited)

Screenshot_20221119_153959_com.android.chrome.png

Merhaba değerli Hivetr arkadaşlarım. Yine harika bir etkinlikle hep beraber katılıyoruz. Geçen ayın 19'unda aynı şekilde bir etkinlik yapmıştık ve güzel katılımlar olmuştu. Bizde bugün trliste Türkiye Topluluğu için etkinliği devam ettiriyoruz. Her zaman söylediğim ve söylediğimiz gibi bu tarz etkinlikler topluluğu her zaman yükseltir ve potansiyelini arttırır. Bizim gibi yapan varmı? Bilmem ama, biz bu konuda en iyisiyiz ben öyle düşünüyorum. O zaman hadi bakalım ne kadar powerup yapmışım ve nasıl yapmışım bunları konuşalım.

Günler öncesinde Hive fiyatında düşüş meydana geldi. Tabiki onunla beraber birçok kripto-para bu düşüşü yaşadı. Ama bu platformda ilk etapta odaklanmamız gereken kripto-para birmi hive idi. Bu nedenle düşüş esnasında güzel bir fiyattan alımlarımı gerçekleştirdim. Çünkü benim için bir fırsattı diyebilirim. Aslında işin ilerisini düşünenler için de iyi bir fırsatı. Ben şahsım olarak bu fırsatı değerlendirdim ve Binance borsasından hive satın alarak hive blog hesabıma aktardım. Bir nevi meşhur etkinliğimiz için hazırlık yaptım. En azından kendi hesabımı daha ileri taşımam için güzel bir iş yaoiptığımı düşünüyorum.

Screenshot_20221119_154012_com.android.chrome.png

Screenshot_20221119_154033_com.android.chrome.png

Screenshot_20221119_154108_com.android.chrome.png

Görmüş olduğunuz gibi hesabıma aktardığı hive miktarını kullanacağım. Mevcut hesabımda 202 adet hivepower var. Power Up sekmesinden hesabımdaki hive adetini powergücüne çevirdim.

Evet Arkadaşlar resimlerde de görmüş olduğunuz üzere powerup yapma adımlarını fotoğrafladım. Şuan hesabımda 359 adet hive power olmuş oldu. Bu etkinlik sayesinde 157 adet hive power güçlendirme yaptım.

Bu etkinliğe katılan ve emeği geçen herkese teşekkür ederim.

Sponsorlar

Bu etkinliği düzenledikleri için @emrebeyler, @damla, @incublus ve @trliste'ye teşekkürlerimi sunuyorum. Bu yarışmanın sponsorları olan @ahmetay, @baycan, @bilgin70 ve @passenger777'ye de teşekkür ederim. Ayrıca bende bu etkinliğin sponsorluğunda yer aldığım çok çok seviniyorum. Hoşçakalın. Kalın sağlıcakla.

Sort:  

Teşekkürler katıldığın için. Güzel motive edici bir yazı olmuş.

Kelime sayısı 244 çıkıyor, etiket #trlistehub olmuş o da ilginç bir etiket gibi geldi :)
Yazıyı #trliste-hpud kanalına atmayı unutmayalım. Başarılar diliyorum. 🌸

Değerli yorumunuz için teşekkürler

❗Merhaba. @damla'nın bahsettiği eksiklikleri gidermeniz gerekiyor @sunsan.

Evet @sunsan düzeltmeleri yapınca bilgi verirsen sevinirim 🙂

Yarışma için iyi hazırlanmışsınız. Başarılar dilerim.

Etkinliğimize çok güzel hazırlıklar yapmışsınız katılımınız için çok teşekkür ederiz. Başarılar diliyorum Umarım gücünüz kat kat artar 🙏🤗

Çok teşekkür ederim. Herkese başarılar dilerim

Yarışma da başarılar dilerim.

Teşekkür ederim

Katılım ve Emeğin için çok teşekkür ederiz. Yarışmada başarılar dilerim.