Trliste'nin Dönüşü - Yazar @baycan

in Hive TR2 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar. 🤗

Türk topluluğu hesabı olarak, Hive Türkiye discord adminimiz @damla tarafından oluşturulan ve sevgili arkadaşımızın #tr içerikli yazılar yazan yazarlarımıza manuel olarak oy atarak destek olduğu yani küratörlük yaptığı @trliste hesabımızı aktifleştirmek ve güçlendirmek adına uzun zamandan sonra ilk paylaşım içeriğini @baycan olarak hazırlamaktan mutluluk duyuyorum. 😍🤗

image.png

@trliste hesabımızın trailinde şu anda 239 kişi bulunmakta. Amacımız Hıve'da aktif kullanıcı sayısını arttırmak adına bazı etkinlikler düzenlemek. @trliste hesabımızdan her gün tr tagında Türkçe veya Tükçe-İngilizce içerikli kaliteli yazıları bulup, tanıtarak yazarlarımızın tanınmasını sağlamaya çalışacağız. Bu konu hakkında discord sunucusundaa arkadaşlarla konuştuk. Bu hususta gönüllü olarak yardımcı olabileceğini belirten arkadaşlarımız oldu. Onlar da sırayla @trliste için üç yazı seçip @trliste ye içerik oluşturarak destek olacaklarını belirttiler.

image.png

Ben @trliste hesabımızın güçlenmesi ve traildeki kişileri daha iyi destekleyebilmesi için trail ayarlarımı %100 ayarladım. Aktif olup da ayarlarını yüzde yüz ayarlamayan arkadaşlarımız varsa trail ayarlarınızı %100 yaparsanız çok sevinirim. 🤗 Böylelikle birbirimize vermiş olduğumuz destek daha da artar.

image.png

Hala traile katılmadıysanız, sizler için nasıl katılacağınızı anlatacağım. Belki aranızda yeni olup traile nasıl katılacağını bilmeyen arkadaşlarımız olabilir. Bu yüzden ayrıntılı ve anlaşılır bir şekilde traile nasıl katılacağınızı tarif edeceğim. Traile nasıl katılacağınızı anlatmadan önce size bir konu hakkında bilgi vermek istiyorum. @trliste trailine çoklu hesabı olan ve kara listede olan kişileri almıyoruz. O yüzden yazılarınızda kopyala yapıştır yapmayın, bir bilgi paylaşıyorsanız kaynak belirtmeye özen gösterin. Diğer bir adıyla spam ve plagiarizm yapmayın. @damla arkadaşımız @trliste ile oy verirken bu hususlara dikkat ederek oy veriyor.

image.png

TRLİSTE TRAİL KATILIM ANLATIMI

İlk önce hive.vote linkini tıklıyoruz.

IMG_20220305_120404.jpg

Açılan sayfada login kısmını tıkladıktan sonra,

IMG_20220305_120437.jpg

Resimde gördüğünüz gibi kullanıcı adınızı yazıp, alt kısmındaki kutucuğa da Aktif key şifremizi girerek sayfaya ulaşıyoruz.

IMG_20220305_120503.jpg

Daha sonra açılan sayfada curation trail kısmına tıklıyoruz.

IMG_20220305_104347.jpg

Yine açılan sayfada arama kısmında trail name yazan yere resimdeki gibi trliste yazıp search kısmına tıklıyoruz.

IMG_20220305_104244.jpg

Ve yine açılan sayfada follow kısmına tıklayarak trlisteyi takip ediyoruz. Ben daha önce trlisteyi takip ettiğim için bende unfollow olarak gözüküyor.

IMG_20220305_104143.jpg

Takip işini de bitirdikten sonra ayar kısmı için setting e tıklıyoruz. Resimde gördüğünüz gibi %100 olarak ayarlarımızı yapıp save settings'e tıklayarak trail ayarlarımızı yapmış oluyoruz.🤗

IMG_20220305_104102.jpg

Artık siz de trliste'den destek alabilirsiniz. Şimdi oy miktarı az olsa da ileride çok güzel destekler olacağına inanıyorum.

Her şey gönlümüzce olsun. Sevgi ile kalın güzel dostlar. 🤗🙏

Görsel kaynakları: Hive.vote sitesi & çiçekler

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg


Trliste trail: https://hive.vote/dash.php?i=1&trail=trliste
Hive Tr topluluğu: https://hive.blog/trending/hive-124065
Hive Türkiye discord: https://discord.com/invite/r5XQMhuPcr

Sort:  

Traile katildim. Umarim zamanla guzel yerlere gelir kurasyon kuyrugumuz.

Ben de zamanla güzel yerlere geleceğine inanıyorum. Katıldığınız için teşekkür ederim. 🙏

Yazıdakileri yaptım ben de, teşekkürler güzel açıklama için @baycan 😊 Hayırlı olsun.

Trailimize bir güç daha katıldı yaşasın. 🙏🤗 Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. 🙏

Emeğine sağlık. Güzel yazı olmuş. Trliste sürekli bizi destekliyor. Bu da beni motive ediyor. Umarım daha da büyürüz 🤗 @damla ya da teşekkür ediyorum 😊🌸

Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. 🙏🤗@motivationrainn 🙏🤗

Ellerine sağlık @baycan !PGM
Emeklerin için çok teşekkürler. Bu şekilde Hive Türkiye topluluğumuzun gelişmesi ve yükselmesi dileğiyle. !LOLZ !LUV

I was so mad when I found out I was cloned.
I was litteraly beside myself.

Credit: reddit
@trliste, I sent you an $LOLZ on behalf of @mehmetfix
Use the !LOL or !LOLZ command to share a joke and an $LOLZ. (1/8)

Ellerin sağlık @baycan. Çok güzel anlatmışsın. Hem iyi bir başlangıç hem de traile nasıl katılacağını bilmeyen arkadaşlar için rehber niteliğinde güzel bir yazı olmuş 🌼

Canım benim asıl senin ellerine kollarına sağlık. Sen burada o kadar çok zaman ve emek harcıyorsun ki, herkesin yazısını inceleyerek trliste ile oyluyorsun. Her ne kadar post içinde aceleden geçmeyi unutsamda asıl ben herkes adına ve şahsım adına sana çok teşekkür ederim. Sen bizim için çok değerlisin ve özelsin. Burada bilmediğimiz her şeyi sen öğretiyorsun. Sana tekrar tekrar teşekkür ederim canım. ❤️🙏

Bu kadar yıllarda yorulmadan sabr edib bizlere her soruyu detaylı anlatiyorsunuz, yazilarimizi oylayarak bize elinizden geldiği her desteği sağlıyorsunuz. Hakkınızı helal edin. Sonsuz teşekkürler @damla

Merhabalar herkese. Burada yeniyim. Traile katılmaya çalışıyorum. Adımlarınızı takip ettim ancak fotoğrafta görülen kısımda tekrar şifre istiyor. Bunun farklı bir sayfa mı yoksa trail kurulumunun devamı mı olduğunu anlayamadım çünkü anlatımınızda bu sayfayı göremedim.

img_4861.png

Teşekkürler.

Merhaba, aramıza hoşgeldimiz.
Açılan bu sayfada ilk girişiniz olduğu için Hivesigner şifresini kendiniz belirliyorsunuz.

Teşekkür ediyorum dönüş yaptığınız için. Bugün traile katılmaya çalışacağım.

Rica ederim 🤗 yine bir sorun yaşarsanız discortta da sorabilirsiniz. Davet linki bu postta yazıyor.

Merhabalar. Hem kendimi hem de yakınlarım olan @three-six-nine , @barika ve @favian ı traile kaydettim. Bol paylaşımlar hepimize🌸

Süpersiniz başarılar dilerim 🙏😍

Merhaba,
Discord kullanıyorsanız bekleriz.

Merhabalar Damla hanım. Şu an kullanmıyorum, uygulamayı indirdikten sonra kanala kayıt olurum. Teşekkürler desteğiniz için.

Harika bir başlangıç olmuş, hem faydalı bir içerik hem de @ trliste de yayın yapmak isteyenler için güzel bir rehber niteliğinde. Umut verici bir çalışmanın ilk adımı.. Tebrikler 🙌 Türk topluluğuna uğur getirsin

İnşallah Ben de Uğur getireceğine inanıyorum Teşekkür ederim Güzel dilekleriniz için 🙏

Başarılarının devamını dilerim ben de 🙏, yeni gelen arkadaşlarımıza @baycanın hesabını inceleyin diyorum.

Çok teşekkür ederim beni örnek gösterdiğiniz için 🙏 Umarım emek veren herkes güzel oylanır.

Rica ederim(Başarı takdir edilmeli ve teşvik edilmeli ve örnek gösterilmeli) 🙏inşallah herkes hayatta hedeflediği yolda bir adım daha yol kateder. 👏

@baycan canım arkadaşım. Şahane bir anlatım olmuş. Hiç bilmeyen birisi olarak ☺️ detayları ile birlikte tane tane ekran görünümünü gösterir halde sade anlaşılır bir anlatım olmuş. @damla hanım sizlere de çok teşekkür ederim. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. 🤗🙏

Bu güzel yorumun için ben de teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim🤗🙏

Ben de traile katıldım.
Şimdiden hayırlı olsun. @damla ve @baycan sizi tebrik ederim.

Katılmana çok sevindim, umarım trliste ilk sayfalara çıkar ve yabancılar da katılır, böylece gücü daha da artar

Merhaba
Teşekkür ederim. Discord kullanıyorsanız bekleriz.

Congratulations @trliste! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You got more than 2500 replies.
Your next target is to reach 2750 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the March 1st Hive Power Up Day
Our Hive Power Delegations to the February PUM Winners
Today is the beginning of a new Hive Power Up Month!
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

ellerine sağlık canım arkadaşım @baycan herkesin yararlanabileceği bir yazı kaleme almışsın 🤗
@trliste'nin yine eski günlerine döndüğünü görmek beni umutlandırdı 🎈
sevgili @damla senin de emeklerine sağlık canım ☘

Çok teşekkür ederim canım benim 🤗 umarım devamı gelir. Beğenmene çok sevindim 🤗🙏

Yardım sever @baycan 'ım tr listenin eski günleri dönmesi için yaptığın bu güzel paylaşım için Teşekkür ederim. Sevgili @damla ve daha iyi daha güçlü nasıl oluruz diye kafa patlatan 😍tüm arkadaşlara şahsen çok teşekkür ederim. Umarım en kısa zamanda tr liste o güzel günlerine döner✌️

Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim canım benim. @damla olmazsa trliste de olmazdı. Ben sadece biraz tuz ekledim o kadar.

😍👍

Sevgili @baycan ve @damla arkadaşlarımızın başlatmış olduğu bu "Yeniden Güçlenme "büyüme stratejinin arkasında bekleyen yazarlar olarak desteğimiz ve yazılarımızla çok büyük bir topluluk olma yolunda büyük işler başaracağımıza gönülden inanıyorum.

Əllərinizə ürəyinizə sağlıq. Birlik olmaq asan bir şey deyil. Hər zaman birliyi toparlayan onları motive edən yorulmadan hər kəsə sabir edən liderlər lazımdır. Tutduğunuz bu yolda, bu işdə sizə başarılar diliyorum. Başladığımız bu topluluq sınırları 100 minlerle sınırlansın. Hedefinize ulaşmayı Allah nasib etsin. Amin...
Bende katıldım. Teşekkürler Türkiyem.

Ellerinize sağlık, başarılar diliyorum.