Lütfen Kabile Etiketlerini Kullanın

in Hive TR3 years ago (edited)

Merhaba. Bu bir yakınma paylaşımı değildir😍 Bir "haydi devam edelim" paylaşımıdır. Daha önce bir kaç kişi kabile etiketlerinin kullanılması gerektiğine dair paylaşımlar yapmıştık. Topluluğumuzdan bir kaç kişi kabile etiketlerini kullanmaya başladı. Tebrik ederim. Diğer kullanıcıları da şiddetli bir şekilde 'kabile etiketleri'ni kullanmaya davet ediyorum. Daha fazla kazanç elde etmek dururken hala kullanmak istemeyen olursa kendisi bilir.

Ayrıca bir miktar yatırım yapmayı düşünen varsa bu jetonlardan alıp kilitleyebilir. Ki bu kazancınızı katlayacaktır. Ancak üzülerek söylemek gerekir ki bizim topluluğumuzda yatırım kültürü yok.

Başlıca kabilelerin jetonlarını kilitlemeye başladığımı duyurmuştum. Biriken jetonları kilitlemeye devam ediyorum. Topluluk sayfasındaki paylaşımlara ve #tr etiketindeki paylaşımlara oy vermeye devam ediyorum. Ancak kabile etiketleri çok az kullanıldığı için diğer jetonların oylama gücü çabucak doluyor. Bu nedenle topluluğun yaptığı paylaşımlar haricindeki içeriklere de oy vermek zorunda kalıyorum. Bu nedenle çağrıyı yenilemek istedim. Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere.

img_0.8067298646453426.jpg

Sort:  

+1

Kullanmayanları çöp adam olarak çizip asalım! 😂


source

Harika bir öneri aslında :) Ne yapacağız bilmiyorum. Topluluk zaman geçtikçe kendi içine çöküyor.

Düzelir, şimdi yaz sıcakları falan. Herkeste biraz tembellik var.

Senin discord sunucusunda everyone yetkin vardı aslında. İstersen bu konu ile ilgili everyone geç derim bana kalırsa. Ben artık girmediğim için yazamadım. Haberi olmayanlar vardır bu tribe tag vs konularından.

+CENT de duyurulmalı bence

Rahatlık herkeste var. Piyasalar aşırı durgun. Ağustos yarıdan sonra kalabalıklaşır muhtemelen. Bir duyuru yapayım bakalım.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @turkiye.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more