Champion (Чемпіон, UA-EN)

IMG_20210915_221326-01.jpeg

Це дуже молода яблуня маленького зросту. На початку літа я зірвала кілька яблук, адже вони були дуже рясні! Щоб не зламались гілки. А мама ще зробила опору для гілок. І все одно вони рясні та дуже великі.

Це пізній сорт, на жаль я погано розбираюсь у назвах. Швидше за все це Чемпіон. І справді дивлячись на ці яблука можна погодитися із такою назвою. Ми зриваємо їх вкінці вересня, але я зберу кілька штук швидше. Колись бабуся казала, що зимові яблука слід зривати після 27 вересня. Чому саме це число? Можливо тому, що в цей день християнське свято Воздвиження, а в давнину люди пов'язували роботи саме зі святами.

Згодом яблука мають полежати ще деякий час, щоб остаточно дозріти. Тільки потім їх можна їсти. Пізньою осінню чи навіть взимку. У нас в саду багато яблунь, але найбільше я люблю їсти плоди із тих, які сама посадила:) Поки що їх не так і багато, але я сподіваюся омолоджувати сад поступово.

IMG_20210915_221302-01.jpeg

This is a very young apple tree. At the beginning of the summer I picked a few apples, because they were very abundant! So that the branches do not break. And my mother made a support for the branches. And yet they are abundant and very large.

This is a late variety, unfortunately I do not know the names. Most likely it is the Champion. And really looking at these apples you can agree with this name. We will pick up them at the end of September. Afterwards, the apples should lie down for some time to finally ripen. Only then can they be eaten. In late autumn or even winter. We have a lot of apple trees in the garden, but most of all I like to eat the fruits I planted myself:) So far there are not so many of them, but I hope to rejuvenate the garden gradually.

IMG_20210918_142807.jpg

Sort:  

Молодці ви з мамою! Моя Надя також посадила чотири молоді яблуньки. Сад старий. Кремезні яблуні ще садив мій дідусь за Польщі. І дійсно, що вирощене власноруч то найсмачніше!