New tasks and new solutions (EN-UA)

I am surrounded by special, talented people. Poets, musicians, artists... Fugitives from civilization. Philosophers...
My friend @nadin-zakrevska loves to try everything new in life. She says that when she faces an interesting task, she devotes all her energy to achieving it. I like this motto!! After all, I always doubt everything.

And I do not really like and know how to cook.
In my country, people bake Easter cake at Easter. This is a very old tradition that dates back to pre-Christian times. Then this cake is consecrated in the church.
Nadia also tried to bake this year and we can see the result in the photo. Beauty!
I recently visited her and she treated me to a delicious cappuccino and mini-cupcake.

IMG_20210503_165921-01.jpeg

Мене оточують особливі, талановиті люди. Поети, музиканти, художники... Втікачі від цивілізації. Філософи...
Моя подруга дуже любить пробувати все нове в житті. Каже, що коли перед нею стоїть якесь цікаве завдання, то вона всю свою енергію віддає на те, щоб цього досягти. Мені подобається такий девіз!!! Адже я завжди і в усьому сумніваюся.

IMG_20210503_165803-01.jpeg

А ще я не дуже люблю і вмію готувати.
У моїй країні на Великдень люди печуть паску. Це дуже давня традиція, яка походить ще з дохристиянських часів. Потім цю паску освячують в церкві.
Надя також спробувала цього року спекти і результат ми можемо побачити на фото. Краса!
Нещодавно я зайшла до неї в гості і вона пригостила мене смачним капучіно та кексом. Хто зна, можливо маючи такий хороший приклад і я скоро дозрію до кулінарії та випічки:)

Sort:  

Просто розкішні паски. Молодець Надя. Мої поки що просто смачні, а над "зовнішністю" попрацюю іншим разом:)

IMG_20210501_192416.jpg

Дякую мені дуже приємно!