Віра в Воскресіння / Faith in the Resurrection (Ua/En)

Привіт, моя країна святкує в ці дні великдень!
Всю ніч моя церква співала:
"Христос воскрес!"
Я подивилася на стелю, куди йшли голоси людей, священників, хористів. Голоси доносилися в купол церкви. Там звучала єдність голосу і духу. Вся церква була наповнена вірою в Воскресіння!

20210502_175508.jpg

Hello, my country is celebrating Easter these days!
All night my church sang:
"Christ risen!"
I looked at the ceiling, where the voices of people, priests, choristers went. The voices reached the dome of the church. There was a unity of voice and spirit. The whole church was filled with faith in the Resurrection!

20210502_180630.jpg

Sort:  

Клаааас!! Мені дуже сподобався ракурс! Не впізнала рідної церкви.:)

Дякую, так. Просто ми завжди згори дивимося на все в церкві, а я з низу вверх фотографувала)))