Kraťas 23.

in Česky!3 years ago (edited)

Kraťas.jpg

Abstinent

Je to cca měsíc, co jsem naposledy pozřel alkohol.

Jak už jsem tu zmiňoval, já nejsem žádnej požitkář, pro mě je chlast sociální lubrikant a protože se teď v podstatě není s kým stýkat, tak není ani důvod pít...

A co se za ten měsíc nepití stalo?

Vůbec nic.

Chlast mi nechybí, ale nemám z toho ani pozitivní pocity. Vlastně jedinej pocit a myšlenky, který z toho mám je, že se mi nechce úplně znova začít pít a někde se zbořit, sejmout, baknout... Z toho vyvozuju, že moje problémy s alkoholem asi budou minimální a měl bych začít řešit spíš ty sociální interakce.

Aaale no co, kašlu na to, člověk nemůže bejt dobrej ve všem. :)

Sort:  

Trochu se nabízí otázka, co je horší - mít problém s alkoholem nebo se sociální interakcí? :D

 3 years ago  

A nejhorší je mít problém s alkoholem a interakcí současně.

Přesně to jsem chtěl napsat. Taková nepřiznaná sociální fóbie s potenciálem rozvinutí alkoholismu mi připadá jako dost hrozná kombinace :D

To teda :D A dokonce i vím o pár lidech, kteří na ni mají celkem náběh :D

 3 years ago  

Na druhou stranu, abych parafrázoval."Kdo sám není magor, první hoď kamenem!"

Fandím, já držel podobný půst na konci minulého roku. Bylo to od září do konce listopadu. Vyprovokoval mě k tomu jeden mejdan, po kterým sem ani nebyl ráno schopný dorazit do práce. Potřeboval jsem nějak otestovat jestli bez toho chlastu můžu bejt, ukázalo se že můžu. Následně jsem to poměrně rázně oslavil na vánočním večírku... :D

Takže

!BEER na tu abstinenci? :D

jasný!

!BEER
!WINE
!WEED

Prostě co kdo má :D

jestli nemáš chuťe tak super to znamená že nejsi alkoholik :)