Projekt maraton - březen 2021

in Česky!3 years ago

projekt maraton.jpg

Březen za kamna vlezem a já mám pocit, že už nevylezem...

Ne fakt, jestli nezačne teplo, tak začnu bejt hysterickej a nepříčetnej člověk! Já mám pocit, že jenom v trenkách a tričku jsem byl běhat za ten půlrok asi dvakrát. Jinak buď pršelo, byla zima, sněžilo, nebo rovnou mrzlo. Nejdelší zima v mým životě.

Ale třeba si to můj mozek blbě spároval. Já si popravdě třeba takovej říjen vůbec nepamatuju...

No nic, zpět k tréninku.

Jsem cca v polovině přípravy. Mám naběháno dohromady tak o 150 kiláků míň, než jsem si představoval (konkrétně něco málo přes 600). Není to žádná velká tragédie, ale ani hitparáda. Letos holt ten maraton budu muset zaběhnout s menším objemem, než s jakým jsem počítal na začátku. To je život. Měl bych se dostat někam k 1500km za rok. Měsíc březen jsem přitom zakončil na 125 kilometrech.

IMG_20210406_105749.jpg

Protože mi začal chybět jinej pohyb (trénovat jen vytrvalost se po čase hrozně omrzí), do tréninku jsem si vrátil mimo jiný třeba gymnastický kruhy, stojky, žonglování atd...Přišel jsem taky na to, že ideální metoda pro běh, je fartlek (hra s rychlostí). Teda rozumějte tomu tak, že je to ideální metoda pro mě a to v určitým čase a podmínkách. Vyhovuje to mým potřebám. A přesně o tom to koneckonců je - najít si svou metodiku, svůj způsob a nebát se ho změnit, pokud to podmínky vyžadují...

IMG_20210406_105840.jpg
Jeden delší trénink
IMG_20210406_105920.jpg
Stupňované tempo

IMG_20210406_110831.jpg
Intervaly

No a začal jsem s qigongem. Ten mi zatím radost nenadělil, ale seznamujeme se. :)

Sort:  

:D
a duben ještě tam budem :)
!wine

Květen, topim jak kretén...?

!BEER

to už snad nééé :D