Projekt maraton - únor 2021

in Česky!3 years ago (edited)

projekt maraton.jpg

Co novýho se stalo v druhým měsíci letošního roku a zároveň v pátým měsíci přípravy?

Zaprvé jsem opět dokázal navýšit počet naběhaných kilometrů a to konkrétně na 110. Baby steps tak pokračují. Přípravu jsem si tentokrát okořenil dvojnásobným výběhem na Klínovec, ze kterýho jsem potom v následujících týdnech poměrně slušně dokázal čerpat, co se týče celkový vytrvalosti.
IMG_20210313_144058.jpg
Přiznám se, že pocitově to byl překvapivě dosud asi nejlepší měsíc. Ta zima mně sice otravuje, ale on se ten únor počasím docela povedl a hodně mi prospěla krátká změna prostředí, která tu rutinu narušila. Mimochodem když už jsem na to narazil. Na další měsíce jsem si jako hlavní metodu zvolil fartlek, protože už cejtim, že mi chybí jinej pohyb. Musel jsem tak upravit celej tréninkovej plán. Nic ale netrvá a nefunguje věčně. Občas je třeba v těch zajetých kolejích přehodit výhybku. Změnit trasu, ačkoliv cíl zůstává stejnej. Ještě tam někam budu muset dostat qiqong, že jo @petrvl. :)

Mimochodem fartlek je zjednodušeně řečeno hra s rychlostí. Dá se dělat pocitově (když člověk může zrychlí, pokud nemůže zpomalí) i systematicky (např kopce vybíhá rychle, rovinky pomalu). Je fajn obě možnosti a využít a mám to v plánu. Dohromady se toho vlastně zase tolik nemění, ačkoliv to pravděpodobně bude znamenat, že obecně se moje tréninky prodlouží. On je taky nejvyšší čas...

A abych nezapomněl. Poslední dvanáctiminutovka. :)

IMG_20210314_122010.jpg

Sort:  

fartlek... Já tomu říkám Indiánský běh. Dobrá práce.

napadlo mě to stejný :)

Jop.

Díky :)

Jinak já jsem teda taky začal... nikdy jsme necvičil pozdrav slunci... takže mám za cíl ho udělat celej plynulej na jeden pohyb :) každej den alespoň jednou :)

Pěkný! Dej vědět :)

Na posilněnou !WINE

dneska na mě vypadl na telefonu tenhle článek, tak jsem si na tebe vzpoměl :)
https://runningmagazine.ca/the-scene/australian-man-tows-1-5-ton-truck-42k-to-complete-worlds-strongest-marathon/

Ježiši, 16 hodin táhnout 1.5 tuny :D

to "ježiši" je tam náhodně či úmyslně? Pokud si dobře pamatuju on taky musel nést ten svůj kříž na horu :)

Vidíš! Tak potom úmyslně... :)

jo a teď je to "kam vítr tam plášť" :D

!beer na to

Asi těch linků budu mít víc, páč google se asi rozhodl že mě rekordy v běhu zajímají nebo co :)
https://www.runnersworld.com/runners-stories/a35840902/fastest-half-marathon-barefoot-on-ice-or-snow/

Ten pocit, když zjistíš, že někdo naboso ve sněhu zaběhne půlmaraton rychleji, než je tvůj osobák... :D

jj to je to stejný jako když něco vymyslíš a pak zjistíš že už to někdo vymyslel :D