Únava

in Česky!3 years ago (edited)

Kraťas.jpg

Díl 26.

Dneska jsem jako takovej starej a unavenej pes. Potřebuju si někam zalízt a tam si lízat rány. Pohlazení a trochu se politovat, protože život je tááák těžkej!

Kdybych sám sebe definoval jako sporťáka, měl bych teď asi jít, pustit si Eminemův Till I collapse, sypnout do sebe kofein a jít rubat. Ale to je jako jít hlavou proti zdi. A já se učim, sám se sebou neprat (aspoň ne když v tom nevidim smysl). Takže si zalezu, pustim si seriál, udělám si brambory co zaleju litrem majolky, hodim do sebe plechovku Coca coly a vyspim se z toho. Protože svoje jsem si stejně už odtrénoval (jediný k čemu se ještě donutim, je 5 minut qigongu) a někdy je fajn se kompletně resetovat. I to je život...

PS: @petrvl Zkusil jsem si tvůj článek přečíst, ale sorry dneska je to jako když mi vysypeš písmenka do polívky. Jediný co jsem schopen s nima udělat je, že je naberu lžící a hodim je do sebe. :D

Sort:  

U mě dnes taky slabota... Chuť byla, jako vždy, ale když jsem přišel na místo, nebylo tam k hnutí. Holt slunečné počasí v kombinaci s opět zavřeným vedle stojícím fitkem udělalo svoje. Měl jsem chuť zařvat: "Kde jste všichni byli v zimě, když mrzlo a já tu dřel na Rockyho sám?!" :DDD Vždycky mi to pěkně otráví, tihle "sváteční vetřelci" :D

Z ledňáčků se stali jarňáčci říkáš? :D

:) jupí qigong vede :)
jakej seroš koukáš, já jsem bezradnej nic novýho není?

Jo přečti až bude hlava svěží, jo a dej si i to vide, fakt to je zajímavá rovnice a ten chlápek to podává srozumitelně i pro středoškoláka...

a já mám rest si dočíst tví poslední tři předchozí kraťasy

Hele z nudy jsem si jednou pustil Shameless a považuju to za gud počin, když potřebuju "vypnout".

Jdu na to :)

ufff to má 11 řad tak stím začínat nebudu, to už jsme si zakázal skoukávat seriály co jsou takhle dopředu :)