Český kanál na Discordu a možná sraz

in Česky!3 years ago

Discord asi není ten nejlepší a nejanonymnější nástroj na komunikaci v rámci komunity, ale jeden kanál na něm český Hive má. Už od dob Steemu. Chybíte-li v něm, možná byste se měli přidat. Občas tam jsou insider informace, jindy echo na zajímavé aktivity. A v tomhle týdnu jsme mimo jiné diskutovali o tom, co by mělo a nemělo patřit do #cesky, respektive komunity #hive-128464, tedy Česky! Do kanálu se můžete přidat na tomhle odkaze: https://discord.gg/yJsPk5F. Po měsíci bez jakéhokoli aktivity (přihlášení) se ale účty z kanálu odstraňují a bude třeba kliknout na přihlášku znovu.

Krom toho, že na Discordu můžete spolurozhodovat o vítězích @bucipuci'ho soutěže Around the World, která se mimochodem skvěle chytla a dávno překonala hranice české komunity a českého jazyka, je to ideální místo k diskusi o případném srazu. Ten totiž tak trochu spadl ze stolu, nezdá se vám? Stejně jako v minulosti, i teď je potřeba nějaký aktivista, který prostě zavelí. Najde se někdo takový?






V uplynulém týdnu vzniklo tady na Hive 50 #cesky psaných článků, které má na svědomí těchto 21 autorů:

@babajaga01
@birdwatcher
@bodie7
@bucipuci
@chleba
@cracksue
@godfish
@greenmask9
@hairyfairy
@holdonla
@jjprac
@joey1989
@krakonos
@livadija
@loulou1987
@nikdo
@pavelsku
@petrvl
@ritxi
@womic
@zirky

pr_vcela.png

Sort:  

S tím srazem to vidím podobně. Oslovit těch pár jedinců, kteří měli opravdu zájem, s nimi domluvit termín a místo, oznámit ostatním a ti se pak dle chuti a možností buď přidají nebo ne. Hledat nějakou shodu "napříč celým #cesky" mi nepřijde reálné (vlastní zkušenosti s organizováním čehokoliv s účastí většího počtu lidí). Klidně bych se toho ujal sám, ale momentálně vůbec nevím, kde se budu v následujících týdnech vyskytovat, tak do toho moc nemám co kecat :D

Ona ta čísla aktivních autorů klamou, třeba ty mezi nimi taky formálně nejsi. Hádám, že je nás tu tak 40, z čehož cirka polovina bude potenciálně srazuschopných/srazusvolných.

Já neměl na mysli ten seznam. Spíš jen tu "srazuschopnou/srazusvolnou" část českých Hivers. I tam se podle mě budou hledat nějaké větší průsečíky těžko. Pár pokusů už ostatně proběhlo...

 3 years ago  

Já se příležitostně scházím s @petrvl Kdyby se chtěl někdo přidat, jistě může.
!BEER

Já už to zkoušel s @mcmira1 v omicich a nikdo se nedomluvil na datu. Já jsem to zkusil v Brně ale ozval se mi jen @hairyfairy takže za mě už jen jako host, ne pořadatel 😂

No, já toho po uspořádání dvou srazů už mám taky plný kecky :)

Na diskortu ti něco napíšu

@godfish @womic no já taky teda nemám náladu něco pořádat .)

Tam byl spíš už problém s tím, že já jsem plánoval jinak ve chvíli, kdy jsem tušil, že na to nemáš čas ani náladu, jinak bych do těch Omic rád jel. :)

Ale jinak chápu, že něco plánovat je strašnej voser (hlavně když se musí naráz zorganizovat víc lidí), neb už jsem pár plánování akcí taky zažil :D

Naprostá pravda

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @godfish.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

ATW "jede" hlavně přes Poláky :-). Ti jsou snad všude :-).
Srazy všeho druhu jsou můj problém. Ještě mám v paměti ten první, kam jsem jel, ale nepřidal se.

Sakryš, vědět, že jsi to byl tenkrát ty, tak jsme tě mezi nás zatáhli. Ale já to tušil :-)

!BEER
!LUV

LUV

Connect

Trade


@bucipuci, you've been given LUV from @jjprac.

Check the LUV in your H-E wallet. (2/4)