Motoshow FMX Freestyle

in Česky!3 years ago

Malá vzpomínka na svět, když byl ještě v pořádku a mohly se konat podobné akce s množstvím diváků.
Ač příliš nemusím velká obchodní centra, musím uznat, že občas uspořádají nějakou zajímavou akci.
Jako třeba tato show FMX freestyle, kterou jsem sledoval u jednoho obchoďáku roku 2012.

Nedávno jsem zde již publikoval videa z této motoshow, tak dnes doplním ještě fotky, v dnešní době působící jako mírné sci-fi.

Návštěva vlastní arény...

Aréna show u Tesca.jpg

Show začíná a jezci létají nad našimi hlavami...

FMX freestyle 01.jpg

FMX freestyle 04.jpg

FMX freestyle 05.jpg

FMX freestyle 06.jpg

FMX freestyle 07.jpg

Pohoda po skocích :)
FMX freestyle 08.jpg

A tady máme železnou kouli - globus smrti...

Globus smrti.jpg

Kaskadéři jezdí uvnitř glóbu...
Kaskadéři jezdí uvnitř globusu.jpg

Používají takovéhle stroje...

Silné motorky v Globusu smrti.jpg

A na závěr rozloučení.

Závěr akce.jpg

A ode mě přání, ať se k nám podobné akce zase brzy vrátí ;)

Hive logo JJ jednoduché.jpg

Sort:  
 3 years ago  

Tohle miloval můj táta...
!BEER

Krásný , až mě nostalgicky ukápla slza...😄
!WINE