Kaliméra

in Česky!3 years ago (edited)

Dobré ráno,

na nějaký ten pátek jsem se tady odmlčela, ale dnes bych se s vámi ráda krátce podělila o jeden výhled při ranním procházko-výběhu.

Není u mě moc obvyklé vstávat tady takhle brzo. Je to vlastně poprvé za celých 14 let, co jsou pro mě Atény druhým domovem, kdy jsem tady viděla východ slunce. A je to zase další položka, kterou si připíšu na seznam věcí, které na tomto městě tak moc miluju.

IMG_20210728_063719.jpg

Sort:  

No teda, to se musí běhat samo v takové kráse :) A nebo je to z čistě prozaických důvodů, protože přes den v tom vedru to prostě nejde? :D Fotka je to ale každopádně moc pěkná a za to, že na nás myslíš i na dovolené, ti předávám prvního Tipáka dne :)

@tipu curate

Jéé, moc moc děkuju!

No, pravda, běhá se mi tady líp než kdekoliv jinde, ale je to vše o hlavě :) a ano, ráno chodím proto, protože přes den tady nejde skoro ani dýchat :D

Myslím na vás, kudy chodím :D, ale psát se mi teď v létě moc nechce. Konečně jsem minizrealizovala ten svůj plán a na týden si šla vyzkoušet, jaký je život digitálního nomáda :D a pak uvidíme :) takže žádná dovolená, jen místo kafe v kuchyňce v officu utíkám smočit tělo do moře :) jako dost dobré to je :D

Já se díval na počasí v Aténách a na sport teda fakt nic moc no :D Kolem 40° každý den, sucho, ani mráček... Jakýkoliv pohyb venku těžce za komfortní zónou :D

Jéé tak vítej ve světě digitálních nomádů :) Ale pozor na to - z týdne bude měsíc, z měsíce rok a už to pojede :D

Willkommen zpátky po pauze :)

Taky jsem minulý týden musel vstát a brzo vybíhat. Akorát mně teda k tomu chyběly ty Atény :D

Děkuju děkuju :)

No, upřímně, k tomu běhu jsem se dokopala až tady a to jen proto, abych zase viděla tu krásu :D Doufám, že mi to doma aspoň chvilku vydrží.

wow... nádhera. Na to se nedá nic jinýho říct.

Ano ano, to se prostě nikdy neokouká!

Božský pohled... ;)

Jsem rád, žes na Hive nezanevřela ;) ;)

Úplně doslova ;)

Ne, nezanevřela, zase bude více času s horším počasím a kratšími dny, snad :)

Congratulations @loulou1987! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 40 posts.
Your next target is to reach 50 posts.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - August 1st 2021 - Hive Power Delegation

Thank you very much :)

You're welcome @loulou1987 😊👍
Support us back and vote for our witness.
You will get one more badge and bigger upvotes from us when we notify you.

Congratulations, your post has been added to Pinmapple! 🎉🥳🍍

Did you know you have your own profile map?
And every post has their own map too!

Want to have your post on the map too?

  • Go to Pinmapple
  • Click the get code button
  • Click on the map where your post should be (zoom in if needed)
  • Copy and paste the generated code in your post (Hive only)
  • Congrats, your post is now on the map!

Congratulations, your post has been added to Pinmapple! 🎉🥳🍍

Did you know you have your own profile map?
And every post has their own map too!

Want to have your post on the map too?

  • Go to Pinmapple
  • Click the get code button
  • Click on the map where your post should be (zoom in if needed)
  • Copy and paste the generated code in your post (Hive only)
  • Congrats, your post is now on the map!


Congratulations, @loulou1987 Your Post Got 96.1% Boost By @hiveupme Curator.
@zirky Burnt 6 VAULT To Share This (20% Fixed Profit) Upvote.

upme.link

"Delegate @hiveupme Curation Project To Earn 95% Delegation Rewards & 70% Burnt Token Rewards In SWAP.HIVE"

Contact Us : CORE / VAULT Token Discord Channel
Learn Burn-To-Vote : Here You Can Find Steps To Burn-To-Vote