Můj první virtualní závod

in Česky!3 years ago

Ahoj mojí milí, drazí přátele, folouveři ,blogeři a čtenáři
mých článků😀.

Chci se tu vytahovat?
Ne..
Ale pánové a dámy mám svoji první medaili🤣
Jak jsem ji získal? Nebylo to zas tak těžké.
Řeknu vám jak na to.
Ležel sem v posteli na velikonoce a chytal lelky, brouzdal po netu. Najednou na mě vyskočila reklama Virtualní běh, přispěj na dobrou věc. Většinou to hned od klikávám do pryč. Ale ten den se ve mě něco zlomilo.
Otevřel sem odkaz stránky a přečetl si pravidla. Dávalo to hlavu a patu a za minutu jsem byl na startovní listině.
Teď už to jen zaběhnout a zaznamenat do nějaké sportovní aplikace.( Výsledek poslat on-line fotkou)
Nasadil sem cvičky, oblékl dres, zapnul appku a hurá na předem zmapovaný okruh o délce 5 km ( tak nějak ideální vzdálenost pro mě) samozřejmě šlo zvolit i náročnější vzdálenosti. Mě bohatě stačila ta má a celkem sem s tím bojoval.
Výsledek byl pro mě uspokojivý, každopádně mohl být i lepší.
Abych to uzavřel nedělám tu nějakou reklamu chraň bože, jen sem to běhaní posunul na jiný level má to teď pro mě větší váhu, když vím že za kilčo přispěné na charitu a podobně vyfasuju medaili přímo do schránky a k tomu si virtuálně za soupeřím.
A to já rád 😌
Mám v plánu každý měsíc aspoň jednou zvládnout takový běh za Team Armády ČR a i tím jménem aspoň symbolicky přispět na dobrou věc a nakonec i prospět své kondičce a to se přátelé počitá 😊

Díky že jsi četl až sem. Také doufám že se ti článek líbil a já odcházím najít místo pro svou novou medaili ( trocha nadsázky) 😁
20210415_134219.jpg

Polish_20210406_180015067.jpg

Sort:  

Tak to je win-win. Udělal jsi něco pro sebe i pro druhé. Na stránky jsem kouknul a asi si taky půjdu zaběhat. O výsledek až tolik nejde.

woow , to je super že jsem tě trochu namotivoval :D zrovna jdu na svuj druhý závod, už se těším až o tom zas napíšu!!

Congratulations @paprik! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1000 upvotes.
Your next target is to reach 1250 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Tak to je vážně boží!❤️ Namotivoval jsi trochu i mě, zrovna včera jsem si říkala, že už mě nebolí koleno a že zkusim zase vyběhnout.... Tak trochu potrénuju a pak se do toho dám taky 😁 Díky!

Super to mám velkou radost ! :) dej vědět jak to dopadlo.

Pěkn!

Třeba se někdy potkáme na závodech naživo :)

!BEER